Εξατομικευμένες προσεγγίσεις και προσφορές επιθυμούν οι καταναλωτές, σύμφωνα με νέα έρευνα της Accenture Interactive, στην οποία συμμετείχαν 1.500 άτομα, σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.
Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές εμφανίζουν θετική προδιάθεση απέναντι στις εξατομικευμένες υπηρεσίες, καθώς:
- Το 56% των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι περισσότερο πιθανό να αγοράσει από έναν retailer (σε φυσικό κατάστημα ή online), εάν αυτός τους αναγνωρίζει με το όνομά τους.
- Το 58% των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να προχωρήσει σε αγορά, εάν ο retailer τους προτείνει εναλλακτικές επιλογές βάσει προηγούμενων αγορών ή των προτιμήσεών τους.
- Το 65% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι περισσότερο πιθανό να αγοράσει από ένα φυσικό ή online κατάστημα, εάν ο retailer γνωρίζει το ιστορικό αγορών τους.
Ωστόσο, πολλοί εκφράζουν την απογοήτευσή τους από την εμπειρία που λαμβάνουν, καθώς:
- Το 39% των καταναλωτών εγκατέλειψε ένα site και έκανε αγορά από άλλον retailer, εξαιτίας του τεράστιου αριθμού επιλογών.
- Μόνο το 50% των καταναλωτών επιβεβαιώνει ότι προχώρησε σε αγορά βάσει πρότασης στο site του retailer.
naftemporiki.gr