To έθιμο της… γαλοπούλας δεν φάνηκε να φρενάρει τους Αμερικανούς καταναλωτές. Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι οι αγορές μέσω Διαδικτύου την Ημέρα των Ευχαριστιών και στη διάρκεια της Black Friday έχουν υπερβεί τα αντίστοιχα επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς και οδεύουν σε νέο ρεκόρ.
Οι καταναλωτές δαπάνησαν το ποσό-ρεκόρ των 4,2 δισ. δολαρίων για online αγορές την Ημέρα των Ευχαριστιών, ποσό αυξημένο κατά 14,5% σε σύγκριση με την ίδια ημέρα του 2018, όπως προκύπτει από στοιχεία της Adobe, που παρακολουθεί τις online συναλλαγές 80 εκ των 100 κορυφαίων ηλεκτρονικών καταστημάτων λιανικής στις ΗΠΑ. Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που οι δαπάνες για αγορές ξεπέρασαν το φράγμα των 4 δισ. δολαρίων. Οι πωλήσεις για τους «κολοσσούς» του ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν 244%, ενώ για τις μικρότερες επιχειρήσεις online λιανικής η αύξηση ήταν 61%.
Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αύξηση των online πωλήσεων της «Μαύρης Παρασκευής». Τα έως τώρα στοιχεία δείχνουν ότι οι αγορές μέσω Διαδικτύου έχουν ξεπεράσει τα 7 δισ. δολάρια, με βάση τα στοιχεία της Adobe.
Η τάση στροφής των καταναλωτών προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε βάρος των φυσικών καταστημάτων φάνηκε από την Ημέρα των Ευχαριστιών, όπου που δεν παρατηρήθηκε τόσο έντονος συνωστισμός όπως τα προηγούμενα χρόνια, ενώ μόλις τις πρώτες ώρες της ημέρας, οι Αμερικανοί καταναλωτές είχαν δαπανήσει πάνω από 2 δισ. δολάρια online.
Σχεδόν το ήμισυ των εσόδων της Πέμπτης προήλθε από αγορές έξυπνων κινητών, σημειώνοντας αύξηση 24,4% σε σύγκριση με πέρυσι.
Η «Μαύρη Παρασκευή» εξελίσσεται στη σημαντικότερη ημέρα αγορών για τους Αμερικανούς καταναλωτές, σύμφωνα με την Εθνική Ομοσπονδία Λιανεμπορίου. Στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, περισσότεροι από 165 εκατ. Αμερικανοί αναμένεται να επισκεφθούν τα μαγαζιά ή να αγοράσουν μέσω Διαδικτύου.
Στο διάστημα από την 1η έως τις 28 Νοεμβρίου, οι καταναλωτές δαπάνησαν 57,2 δισ. δολάρια online. Για το σύνολο της χριστουγεννιάτικης περιόδου, η Adobe αναμένει ότι θα δαπανήσουν 143,7 δισ. δολάρια για αγορές μέσω Διαδικτύου.
naftemporiki.gr