Οι ΗΠΑ ήταν η χώρα από την οποία οι Κινέζοι καταναλωτές ψώνισαν τα περισσότερα προϊόντα στο πλαίσιο των προσφορών για την «Ημέρα των Εργένηδων» (Singles’ Day), όπως δήλωσαν οι Alibaba και JD.com, τα συνδυαστικά έσοδα των οποίων ανήλθαν σε 116 δισ. δολάρια.
Η Singles’ Day είναι συνήθως μία ημέρα προσφορών, μεγαλύτερη σε έσοδα από τις Black Friday και Cyber Monday.
Φέτος, εταιρείες όπως η Alibaba και η JD.com είχαν προσφορές για αρκετές ημέρες, με τις πωλήσεις να ερμηνεύονται ως ενδεικτικές της ανάκαμψης της Κίνας μετά την οικονομία.
Οι πελάτες που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, προτίμησαν προσφορές από εταιρείες όπως η Huawei και η Uniqlo.
Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) για την Alibaba ανήλθε σε 498,2 δισ. γιουάν (75,28 δισ. δολάρια), ενώ για την JD.com στα 271,5 δισ. γιουάν.
Τα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις περιελάμβαναν τα iPhone της Apple, το toner της L’Oreal Lancome και τηλεοράσεις LCD 60-ιντσών της Sharp.
Η Alibaba διέθεσε τις προσφορές από την 1η Νοεμβρίου και υπολόγισε τον GMV για το διάστημα των 11 ημερών, όπως και η JD.com.
Η ημέρα ωστόσο επισκιάστηκε από τις αναφορές ότι η Κίνα σκοπεύει να προτείνει αντιμονοπωλιακούς κανόνες για τις διαδικτυακές πλατφόρμες.
Η Alibaba δήλωσε ότι άλλες χώρες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις φέτος περιελάμβαναν τις Αυστραλία, Γερμανία, Ιαπωνία και Νότια Κορέα. Πάνω από 470 επιχειρήσεις ξεπέρασαν τα 100 εκατ. γιουάν σε GMV. Πέρυσι, η Alibaba ανέφερε την Ιαπωνία και τις ΗΠΑ, ως τις χώρες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις.
Η Alibaba σημείωσε GMV ύψους 38,4 δισ. δολαρίων σε 24 ώρες πέρυσι και τόνισε ότι 299 μάρκες ξεπέρασαν τα 100 εκατ. γιουάν σε GMV, συμπεριλαμβανομένων των Nestle και Under Armour.
Πηγή: Reuters