Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα και τις ανάγκες και θέλοντας να είναι μαζί με τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους της στην αντιμετώπιση του σήμερα και στη συνέχεια για το αύριο, η Vodafone Ελλάδας αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες. Το σχέδιό της, σε έξι βασικούς άξονες, έχει ως στόχο την προσφορά στην οικονομία και την κοινωνία μέσα από συγκεκριμένες δράσεις. Διασφαλίζει την αδιάλειπτη επικοινωνία, διευκολύνει την τηλεργασία και τηλεκπαίδευση, στηρίζει τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους εργαζομένους της και προσφέρει τα «όπλα» των νέων τεχνολογιών στη μάχη κατά της πανδημίας.
Σχέδιο Δράσης σε έξι βασικούς άξονες:
|
«Η εξάπλωση του COVID-19 σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει ήδη τεράστιες επιπτώσεις στην οικονομία, την κοινωνική ζωή και στην καθημερινότητα όλων. Το πιο σημαντικό το επόμενο διάστημα θα είναι να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις μαζί και να συνεχίσουμε τη ζωή μας, υγιείς, ασφαλείς και οραματιζόμενοι το μέλλον» ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.
Όπως εξήγησε αυτές είναι οι πρώτες μόνο από τις δράσεις της Vodafone. α ακολουθήσουν και νέες πρωτοβουλίες.
«Ο στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται – και θα είναι καλύτερο για όλους» τόνισε ο κ. Μπρουμίδης.
Οι πρώτες δράσεις της Vodafone είναι:
|
Διασφαλίζοντας αδιάλειπτη επικοινωνία για όλους και καλή λειτουργία των δικτυών
Η Vodafone θέτει σε απόλυτη προτεραιότητα την ακεραιότητα του δικτύου της. Οι ομάδες τεχνολογίας της εταιρείας δουλεύουν διαρκώς για να διασφαλίσουν ότι το δίκτυό της θα είναι πάντα εκεί και θα επιτρέπει σε όλους να επικοινωνούν, να εργάζονται, να εκπαιδεύονται και να ψυχαγωγούνται.
Αναγνωρίζοντας ότι το επόμενο διάστημα οι ανάγκες θα είναι πολλές και μεγάλες, αυξάνει με ταχύτατο ρυθμό τη χωρητικότητα του δικτύου, ενώ διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα εφοδιασμού για τις ανάγκες του δικτύου της.
Mε προτεραιότητα πάντα στη ζωή και την ασφάλεια των ίδιων όσο και των συνανθρώπων τους, οι τεχνικοί πεδίου της εταιρείας συνεχίζουν, όταν απαιτείται για τις αναγκαίες εργασίες δικτύου, να παρέχουν το έργο τους με αφοσίωση και αίσθημα καθήκοντος.
Διευκολύνοντας την Τηλεργασία και Τηλεκπαίδευση
Η Vodafone αντιμετωπίζει κατά προτεραιότητα αιτήματα εταιρικών πελατών για αναβάθμιση σύνδεσης ώστε να υποστηρίζεται η απομακρυσμένη εργασία.
Παρέχει 3 μήνες δωρεάν δοκιμαστική χρήση του πακέτου Vodafone Smart Working, ενώ οι προσωπικοί σύμβουλοι πωλήσεων και εξυπηρέτησης customer managers είναι στη διάθεση των εταιρικών πελατών για την παροχή συμβουλών και τυχόν βοήθεια για την εξ αποστάσεως εργασία.
Επιπλέον, σε συνεργασία με την πλατφόρμα εκπαίδευσης brainy.gr έχει δημιουργήσει αποκλειστικές προσφορές για τους συνδρομητές της Vodafone, για να ενισχύσει τους μαθητές Δημοτικού (Ε’ & ΣΤ’) και Γυμνασίου όταν θα επιστρέψουν στα σχολεία.
Ακόμη, προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Νext (generationnext.vodafone.gr) του Ιδρύματος Vodafone, για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, η οποία εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο και νέες online δραστηριότητες και μαθήματα ώστε να συμβάλει στην εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση των εφήβων που μένουν σπίτι.
Ενισχύοντας την οικονομία και τις επιχειρήσεις
Η Vodafone αλλάζει τους όρους πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές της και από την 1η Απριλίου και για τους επόμενους μήνες τα τιμολόγιά τους θα εξοφλούνται σε 15 μέρες από την έκδοσή τους.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία προσφέρει στις επιχειρήσεις δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών σε όλα τα προγράμματα ADSL και VDSL καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες.
Στηρίζοντας την κοινωνία και του πελάτες της που μένουν σπίτι
Η Vodafone δίνει προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
Ανανεώνει τις ψηφιακές της εφαρμογές ώστε οι πελάτες της να μπορούν να εξυπηρετούνται online, μένοντας σπίτι. Ακόμα, μέσω του Virtual Shop της Vodafone, και με την υπηρεσία virtual support, η #ομάδαReady είναι δίπλα στους πελάτες για να απαντήσει σε οποιαδήποτε ανάγκη τεχνολογίας.
Και για τους ιδιώτες πελάτες της, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν 400 λεπτά ομιλίας στο σταθερό για κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και διεθνή σταθερά 47 χωρών καθώς και 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα δεδομένων στους πελάτες συμβολαίου κινητής για 3 μήνες. Επίσης, προσφέρει έκπτωση σε επιλεγμένες συσκευές και αξεσουάρ στο e-shop της Vodafone.
Επιπλέον, παρέχει δωρεάν αναβάθμιση σε Family pack, με όλο το παιδικό περιεχόμενο και ντοκιμαντέρ για όλη την οικογένεια, σε όλους τους πελάτες Vodafone ΤV.
Τηλεργασία για τη συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων της Vodafone
Οι εργαζόμενοι της Vodafone δουλεύουν από σπίτι σε ποσοστό 93%, ενώ το ίδιο συμβαίνει και για τη συντριπτική πλειονότητα (90%) των εργαζομένων των τηλεφωνικών μας κέντρων.
Τηρώντας αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τους εργαζόμενους στα καταστήματα Vodafone, εφαρμόζουμε ειδικό ωράριο λειτουργίας (9 π.μ. με 3 μ.μ), για να εξυπηρετήσουν άμεσες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες πελατών.
Η Vodafone λαμβάνει κάθε μέτρο για την υγεία και την ασφάλεια όλων των εργαζομένων της, ενώ επίσης προχώρησε σε επέκταση του προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης των εργαζομένων, ώστε να καλύπτει, όταν αυτό απαιτείται, και τις διαγνωστικές εξετάσεις για τον COVID-19.
Τo «όπλο» των Big Data στη μάχη κατά της πανδημίας
Στην προσπάθεια που κάνει η πολιτεία να προβλέψει και να ελαχιστοποιήσει την εξάπλωση του ιού, η χρήση πλήρως ανωνυμοποιημένων Big Data μπορεί να έχει τεράστια συμβολή. Σε άλλες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, η Vodafone έχει ήδη παράσχει big data analytics, σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς και ιδρύματα, και είναι διατεθειμένη να κάνει το ίδιο και στην Ελλάδα αν της ζητηθεί.
Παράλληλα, η Vodafone συνεργάζεται όπου απαιτείται με την πολιτεία ώστε να δοθεί προτεραιότητα στην πρόσβαση των πολιτών σε σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες και στη λειτουργία χωρίς προβλήματα της κεντρικής πύλης gov.gr, ενώ δίνει απόλυτη προτεραιότητα σε αιτήματα εταιρικών πελατών που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας.