Η ContactPigeon, ηγέτης στον τομέα των Big Data και του Omnichannel Customer Engagement, λανσάρει την πιο πρόσφατη καινοτομία της, σχεδιασμένη ειδικά για τον κλάδο του retail. Την AI Πλατφόρμα Δεδομένων Πελατών (CDP) για αύξηση των B2C πωλήσεων. Το retail CDP της ContactPigeon αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη εξέλιξη της πλατφόρμας από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα. Βασίζεται στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, και με τη βοήθεια predictive AI μοντέλων επιτρέπει όχι μόνο τη δημιουργία και το διαμοιρασμό αναφορών αλλά και μετατρέπει άμεσα τις προβλέψεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε κερδοφόρες μάρκετινγκ ενέργειες.
Χαρακτηριστικά
To CDP της ContactPigeon διαθέτει μια σειρά από πρωτοποριακά χαρακτηριστικά, κάθε ένα σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις δυναμικές ανάγκες των σύγχρονων retailers:
- Ολοκληρωμένο data integration για ενοποιημένα προφίλ πελατών: Η καταγραφή και αξιοποίηση ιστορικών δεδομένων από διαφορετικά σημεία επαφής σε πραγματικό χρόνο συνιστά τη λύση στο πρόβλημα της δημιουργίας πραγματικά unified customer profiles.
- Προσαρμοσμένα data models: Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, και η δυνατότητα σχεδιασμού εξατομικευμένων data models βασισμένα σε SQL και custom dashboards με εκτενή analytics υπόσχεται να τιμήσει αυτή τη διαφορετικότητα.
- Predictive analytics: Υποστηρίζει την αύξηση των conversions και τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας χάρη στις δυνατότητες πρόβλεψης της ημερομηνίας και της αξίας των επόμενων παραγγελιών, του lifetime customer value ή και την πιθανότητα εγκατάλειψης του brand, μεταξύ άλλων.
- Personalized Product recommendations: Εμπλουτισμός των unified profiles με προϊοντικές προτάσεις σε πραγματικό χρόνο επιτρέποντας την εκτέλεση εξατομικευμένων ενεργειών μέσω όλων των καναλιών σε δευτερόλεπτα, ή ακόμα και τον εμπλουτισμό του προϊοντικού καταλόγου, βελτιστοποιώντας το περιθώριο κέρδους.
- Dashboards σχεδιασμένα από retailers για retailers: Βέλτιστες πρακτικές μετουσιωμένες σε έτοιμα dashboards που μπορούν να παραμετροποιηθούν και να χρησιμοποιηθούν για άμεση παρακολούθηση και βελτιστοποίηση κρίσιμων KPIs.
- Segmentation και εξατομίκευση: Smart clustering πελατών με βάση κοινά χαρακτηριστικά και συμπεριφορές, από συνεχώς ενημερωμένα Machine Learning μοντέλα, για αξιοποίηση σε στοχευμένες και προσωποποιημένες επικοινωνίες.
- Παραγωγή περιεχομένου με την υποστήριξη ΑΙ: Συνδυασμός δυνατοτήτων Large Language Models τόσο από OpenAI όσο και από Google για παραγωγή περιεχομένου χωρίς vendor lock-in.
- Cross-channel, omnichannel coordination: Ενορχήστρωση των καμπανιών σε πολλαπλές πλατφόρμες οδηγώντας σε ομαλή μετάβαση των πελατών μεταξύ των online, in-app, ή in-store καναλιών, και βελτιστοποίηση της συνολικής αγοραστικής εμπειρίας.
- Data explorer: Απευθείας πρόσβαση σε dedicated data warehouse για τους προχωρημένους χρήστες που θέλουν να αξιοποιήσουν τις ενσωματωμένες δυνατότητες Machine Learning για να δημιουργήσουν τα δικά τους μοντέλα και να ανακαλύψουν πολύτιμες τάσεις πριν τους ανταγωνιστές τους.
“Το νέο μας product update αποτελεί σημαντικό ορόσημο στο στόχο μας να εξοπλίσουμε τις επιχειρήσεις με τα AI εργαλεία που χρειάζονται για πραγματικά εξατομικευμένη επικοινωνία, προαναγγέλλοντας μια νέα εποχή για την εταιρεία μας. Καθώς παρουσιάζουμε το πρωτοποριακό Customer Data Platform της ContactPigeon, αγκαλιάζουμε το AI μέλλον και τα οφέλη που το συνοδεύουν. Το νέο μας CDP υπερτονίζει τη δέσμευσή μας να διαμορφώνουμε το μέλλον των πελατοκεντρικών τεχνολογιών και την υπόσχεσή μας να παρέχουμε στις επιχειρήσεις κορυφαίες ικανότητες και ρηξικέλευθα εργαλεία”, σχολιάζει ο Γιώργος Μoιρώτσος, CEO και co-founder της ContactPigeon.