Skip to main content

METRO: Με 17 βραβεία και 1 Top Rated ξεχώρισε στις απονομές των Supermarket Awards 2023

Τιμητική διάκριση στον Παντελή Παντελιάδη για τη συνεισφορά του στον κλάδο του λιανεμπορίου

Ένα Top Rated, έξι Gold, έξι Silver, 5 Bronze βραβεία, και μία κορυφαία τιμητική διάκριση απέσπασε η METRO στην τελετή απονομής των Super Market Awards 2023!

Για άλλη μία χρονιά, η METRO (My market, METRO Cash & Carry) ξεχώρισε με πολλές και σημαντικές διακρίσεις, οι οποίες οφείλονται στις ομάδες που σχεδιάζουν και υλοποιούν σημαντικά έργα. Δράσεις, πρωτοβουλίες, συνεργασίες, ψηφιακά έργα και κοινές ενέργειες, των My market και της εταιρείας, επιβραβεύθηκαν από τον θεσμό των Supermarket Awards, μία διοργάνωση με σταθερά υψηλό επίπεδο συμμετοχών από όλες τις εταιρείες του κλάδου.

Αναλυτικότερα τα βραβεία της εταιρείας:

GOLD

  • Ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ με την υποψηφιότητα: eshop My market + Υπηρεσία Speedy
  • Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα / Last Mile Delivery με την υποψηφιότητα: Ανακαίνιση, εκσυγχρονισμός και επέκταση του Κέντρου Διανομής Βορείου Ελλάδος
  • Direct Διαφήμιση & Προώθηση με την υποψηφιότητα: Προσωποποιημένες Επικοινωνίες & Promos
  • Κοινές Ενέργειες CSR με την υποψηφιότητα: Fabric Republic + Skip (Unilever)
  • Συνεργασία στη Βελτιστοποίηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας / Άλλες Υπηρεσίες με την υποψηφιότητα: Metro Connect – Από το σύννεφο στο ράφι
  • Ψηφιακές Τεχνολογίες & Συστήματα με την υποψηφιότητα: X-VAN Real Time EDI (συνεργασία με Impact, ΚΡΙ ΚΡΙ)

SILVER

  • Συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς με την υποψηφιότητα: Καινοτόμες Φρουτοσαλάτες χωρίς τεχνητά συντηρητικά σε συνεργασία ΕΜΠ
  • Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση με την υποψηφιότητα: Σύστημα Ενεργειακής Διαχείρισης- METRO ΑΕΒΕ – Δράσεις προς την ενεργειακή ουδετερότητα
  • Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες με την υποψηφιότητα: Πλάνο ενεργειών Πάσχα
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος με την υποψηφιότητα: METRO και Be-Live στηρίζουν τον θεσμό της οικογένειας
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον με την υποψηφιότητα: Ανακύκλωση (Ημέρα Περιβάλλοντος)
  • Δίκτυο S/M Franchising Convenience με την υποψηφιότητα: My market Local

BRONZE

  • Συμβολή στην εθνική Οικονομία με την υποψηφιότητα: Ανακύκλωση (Ημέρα Περιβάλλοντος)
  • Μάρκετινγκ & Διαφήμιση με την υποψηφιότητα: Omnichannel Διαγωνισμοί & Επικοινωνιακά Υλικά
  • Big Data & Marketing Analytics με την υποψηφιότητα: Έλεγχος απόδοσης προϊόντων συλλογής
  • Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού με την υποψηφιότητα: Ακαδημία Ηγεσίας Linkage & Ακαδημία Στελεχών OΠΑ
  • Υποστήριξη (τεχνική, οργανωσιακή, προμηθευτική) των καταστημάτων Convenience με την υποψηφιότητα: My market Local

Παράλληλα, η υποψηφιότητα για το καινοτόμο εργαλείο «Metro Connect – Από το σύννεφο στο ράφι» έλαβε και το βραβείο Top Rated Project, που αποτελεί την κορυφαία διάκριση της 3ης ενότητας συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία.

Σημαντική στιγμή στη φετινή διοργάνωση αποτέλεσε η απονομή τιμητικής διάκρισης στον Παντελή Παντελιάδη, για τη συνεισφορά του στον κλάδο του λιανεμπορίου. Σε κλίμα συγκίνησης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν ένα σύντομο βίντεο για τον ίδιο και την επαγγελματική του πορεία. Την τιμητική διάκριση παρέλαβε ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της METRO.

H METRO AEBE είναι μια 100% ελληνική εταιρεία με οικογενειακή μετοχική σύνθεση. Από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της καινοτομεί εισάγοντας πρωτοπόρες πρακτικές στην ελληνική αγορά. Διαθέτει τρεις αλυσίδες καταστημάτων: τα καταστήματα χονδρικής METRO Cash & Carry και τα καταστήματα λιανικής My market και My market Local, με συνολικά 288 σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Τον Ιανουάριο του 2020, η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα (BEST VALUE για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ) στην Κύπρο.

Η εταιρεία απασχολεί περισσότερους από 11.000 εργαζόμενους, γεγονός που την καθιστά έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες πανελλαδικά.