Skip to main content

Η Philip Morris International δημοσιεύει την Ενιαία Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2022

Η 4Η Ενιαία Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης παρουσιάζει την πρόοδο της Philip Morris International αναφορικά με τον μετασχηματισμό της σε μια εταιρεία τεχνολογίας, με όραμα το τέλος του τσιγάρου.

Η Philip Morris International (ΡΜΙ) δημοσίευσε την 4η ετήσια Ενιαία Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης, η οποία βασίστηκε στην Ανάλυση Ουσιαστικότητας (Materiality Analysis) και αποτυπώνει το επιχειρηματικό μοντέλο, τη διακυβέρνηση, τη διαχείριση, τη στρατηγική και τις επιδόσεις της εταιρείας.

O Jacek Olczak, Διευθύνων Σύμβουλος της PMI δήλωσε: «Παρά τις συνεχείς διεθνείς προκλήσεις, το 2022 ήταν μια ξεχωριστή χρονιά που έφερε τους ανθρώπους μας πιο κοντά. Κατά την διάρκεια της χρονιάς συνεχίσαμε να κάνουμε απτά και μετρήσιμα βήματα για την επίτευξη του στόχου μας για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο. Στοχεύουμε το 50% των συνολικών καθαρών εσόδων μας να προέρχονται από τα εναλλακτικά προϊόντα καπνού έως το 2025 με απώτερο στόχο την οριστική κατάργηση της παραγωγής τσιγάρου. Ένας τόσο πολύπλοκος μετασχηματισμός δεν επιτυγχάνεται από τη μια μέρα στην άλλη, ωστόσο, δεσμευόμαστε να τον ολοκληρώσουμε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Με συνέπεια και αφοσίωση επιταχύνουμε τον ρυθμό της ριζικής αλλαγής μας, προχωρώντας πάντα  προς το καλύτερο».

Η πρόοδος σε σχέση με τους στόχους βιωσιμότητας της PMI (βασισμένοι στα Environmental – Social – Governance κριτήρια) συνεχίστηκε με γρήγορους ρυθμούς και το 2022, καθώς η εταιρεία βελτίωσε το αποτύπωμα τόσο των προϊόντων της (τι παράγει) όσο και των λειτουργιών της (πώς παράγει).

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συνέχισε να εφαρμόζει προγράμματα πρόληψης, όσον αφορά την πρόσβαση των νέων σε καπνικά προϊόντα μέσω όλων των καναλιών πώλησης.

Προϊοντικό Αποτύπωμα

Κοινωνία

  • 24,9 εκατομμύρια εκτιμώμενοι ενήλικοι χρήστες εναλλακτικών προϊόντων της PMI (2021: 21,7 m) 1
  • 32,1% από τα καθαρά έσοδα της εταιρείας προέρχεται από εναλλακτικά προϊόντα καπνού (2021: 29,5%)2
  • 73 αγορές όπου διατίθενται προς πώληση εναλλακτικά προϊόντα της PMI, εκ των οποίων το 42% είναι χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος (2021: 71, 42%)3
  • 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια η συνολική επένδυση για τα εναλλακτικά προϊόντα από το 2008 (2021: 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια)4
  • 91% του συνολικού όγκου πωλήσεων καλύπτεται από προγράμματα πρόληψης της πρόσβασης των νέων σε καπνικά προϊόντα, στα έμμεσα κανάλια λιανικής (2021: 91%)5
  • 300 εκατομμύρια δολάρια τα ετήσια καθαρά έσοδα από προϊόντα ευεξίας και υγείας (2021: 100 εκατομμύρια  δολάρια)

Περιβάλλον

  • 86% ποσοστό ανακύκλωσης συσκευών IQOS που επιστρέφονται σε κεντρικούς κόμβους ανακύκλωσης (σταθμισμένο μέσο ποσοστό κάθε συσκευής που ανακυκλώνεται) (2021: 86%)6
  • 68% του συνολικού όγκου πωλήσεων καλύπτεται με προγράμματα κατά της ρύπανσης από τις γόπες
  • 8,5% του συνολικού όγκου πωλήσεων των εναλλακτικών προϊόντων καπνού καλύπτεται με προγράμματα επιστροφής αναλώσιμων7

Όσον αφορά το κοινωνικό αποτύπωμα της PMI, η εταιρεία, έχοντας ως προτεραιότητα την Δια Βίου Μάθηση, διεύρυνε την πρόσβαση των εργαζομένων της σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Επιπλέον, δημοσίευσε μία ενισχυμένη δεσμευτική δήλωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα και ολοκλήρωσε την 6η και 7η αξιολόγηση των επιπτώσεων των δράσεών της για τα δικαιώματα του ανθρώπου, στη Βραζιλία και τη Μαλαισία. Από περιβαλλοντικής πλευράς, συνέχισε την απανθρακοποίηση των άμεσων δραστηριοτήτων της, ενώ ανανέωσε τη δέσμευσή της για καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της, έως το 2040. Σε συνδυασμό με τη Διάσκεψη του ΟΗΕ για τη Βιοποικιλότητα (COP 15) τον Δεκέμβριο του 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε νέους μακροπρόθεσμους στόχους και στρατηγικές για τη βιοποικιλότητα και το νερό, ευθυγραμμισμένη με το πλαίσιο βιοποικιλότητας που υιοθετήθηκε από τα εμπλεκόμενα μέρη.

Λειτουργικό Αποτύπωμα

Κοινωνία

  • 40,7% των διευθυντικών θέσεων της PMI καλύπτονται από γυναίκες (2021: 39,7%)
  • 7 αξιολογήσεις επιπτώσεων των δράσεών της για τα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν πραγματοποιηθεί από το 2018 σε χώρες υψηλότατου κινδύνου (Μέχρι το 2021 είχαν πραγματοποιηθεί 5 αξιολογήσεις)

Περιβάλλον

  • 55% του καπνού αγοράζεται χωρίς κίνδυνο καθαρής αποψίλωσης των διαχειριζόμενων φυσικών δασών και χωρίς μετατροπή των φυσικών οικοσυστημάτων (2021: 37%)
  • Βαθμολόγηση με τριπλό Α από τον  ανεξάρτητο φορέα CDP για την ασφάλεια του κλίματος, των δασών και των υδάτων για τρίτη συνεχή χρονιά

Η Jennifer Motles, Chief Sustainability Officer της PMI δήλωσε: «Αναγνωρίζουμε την ανάγκη να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο όραμά μας και μπορούν να επιταχύνουν τον ρυθμό προόδου προς τον τελικό μας στόχο. Η διαφάνεια και η πρόθεσή μας να συμμετάσχουμε στη δημόσια συζήτηση ελπίζουμε ότι θα ενεργοποιήσουν τον διάλογο με εκείνους που μπορούν να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του μετασχηματισμού μας».

Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με τη βιωσιμότητα στη PMI και να διαβάσετε την Ενιαία Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης  της PMI για το 2022.

Η προετοιμασία της Ενιαίας Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της PMI για το 2022 λαμβάνει υπόψη την καθοδήγηση των διεθνών προτύπων και πλαισίων, συμπεριλαμβανομένου του Global Reporting Initiative (GRI), του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών (UNGC), των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, του Ιδρύματος IFRS—συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των προτύπων SASB που χρησιμοποιεί, των Αρχών Ολοκληρωμένης Σκέψης και του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Αναφοράς—και ορισμένες από τις συστάσεις της Ομάδας Εργασίας για τις οικονομικές γνωστοποιήσεις που σχετίζονται με το κλίμα (TCFD).

Philip Morris International: Δημιουργώντας ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο

Η Philip Morris International (PMI) είναι μια κορυφαία διεθνής εταιρεία παραγωγής προϊόντων καπνού που εργάζεται για να δημιουργήσει ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο, εξελίσσοντας το χαρτοφυλάκιό της μακροπρόθεσμα, ώστε να περιλαμβάνει προϊόντα εκτός του κλάδου του καπνού και της νικοτίνης. Το τρέχον προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αποτελείται κυρίως από τσιγάρα και εναλλακτικά προϊόντα καπνού. Από το 2008, η PMI έχει επενδύσει περισσότερα από 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη, την επιστημονική τεκμηρίωση και την εισαγωγή στην αγορά καινοτόμων προϊόντων για ενήλικες καπνιστές που διαφορετικά θα συνέχιζαν να καπνίζουν, με στόχο να σταματήσει εντελώς η πώληση τσιγάρων. Η επίτευξη αυτού του στόχου προϋποθέτει την ύπαρξη κριτηρίων επιστημονικής αξιολόγησης παγκόσμιας κλάσης, ιδίως στους τομείς της προκλινικής τοξικολογίας, της κλινικής και συμπεριφορικής έρευνας, καθώς και των μελετών μετά τη διάθεση στην αγορά. Τον Νοέμβριο του 2022, η PMI εξαγόρασε τη Swedish Match – ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της χορήγησης νικοτίνης από το στόμα – δημιουργώντας έναν παγκόσμιο πρωταθλητή στο χώρο των μη καιόμενων προϊόντων με επικεφαλής τα brands της εταιρείας IQOS και ZYN. Ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) έχει αδειοδοτήσει τις συσκευές και τα αναλώσιμα IQOS Platform 1 της PMI και το General snus της Swedish Match ως Προϊόντα Καπνού Διαφοροποιημένου Κινδύνου (MRTP). Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2022, τα εναλλακτικά προϊόντα καπνού και νικοτίνης χωρίς καύση της PMI ήταν διαθέσιμα προς πώληση σε 73 αγορές και η PMI εκτιμά ότι περίπου 17,8 εκατομμύρια ενήλικες σε όλο τον κόσμο έχουν, ήδη, υιοθετήσει το IQOS και έχουν διακόψει το κάπνισμα. Τα εναλλακτικά προϊόντα καπνού αντιπροσωπεύουν περίπου το 32% των συνολικών καθαρών εσόδων της PMI για ολόκληρο το 2022. Έχοντας ισχυρά θεμέλια και σημαντική εξειδίκευση στις βιοεπιστήμες, η PMI ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο του 2021 τη φιλοδοξία της να επεκταθεί στους τομείς της ευεξίας και της υγείας και, μέσω της θυγατρικής της Vectura Fertin Pharma, στοχεύει στο να βελτιώσει την ποιότητα ζωής, μέσω της παροχής υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επισκεφθείτε: https://www.pmi.com/και https://www.pmiscience.com/en/