Οι εταιρείες Air France και KLM και η Travelport, η διεθνής εταιρεία τεχνολογίας μέσω της οποίας πραγματοποιούν κρατήσεις οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές παγκοσμίως, ανακοίνωσαν ότι το περιεχόμενο NDC (New Distribution Content) των Air France-KLM διανέμεται μέσω της Travelport+, παρέχοντας στους πελάτες άμεση πρόσβαση σε αυτό.
“Το NDC θα είναι συνεχώς και πιο απαραίτητο στην στρατηγική διανομής της Air France και της KLM. H διάθεση του περιεχομένου του NDC των Air France-KLM στην πλατφόρμα Travelport+ σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στη διαδρομή μας. Αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε και να παρέχουμε πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης και μια μεγάλη γκάμα πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών και προϊόντων για τους πελάτες μας” δήλωσε ο Angus Clarke, Εμπορικός Διευθυντής της Air France – KLM.
Με το περιεχόμενο NDC της Air France-KLM, τα τουριστικά γραφεία που είναι συνδεδεμένα με το Travelport+ θα έχουν πλήρη λειτουργικότητα ως προς το NDC: αγορές, κρατήσεις, υπηρεσίες και ιδιωτικοί ναύλοι για την κάλυψη πολλαπλών segments και ιδιαιτεροτήτων συγκεκριμένων αγορών. Επιπλέον, θα επωφεληθούν από το πιο πρόσφατο αποκλειστικό περιεχόμενο στο NDC όπως η συνεχής τιμολόγηση και τα πρόσθετα προϊόντα σε συνδυασμό με την εξατομίκευση, την οποία ο όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσει με την πάροδο του χρόνου.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι με την επιτυχία της Air France – KLM σε αυτή την πρωτοποριακή πρωτοβουλία, να καταστήσουμε το NDC περιεχόμενο διαθέσιμο μέσω της Travelport σε πράκτορες και travel retailers”, δήλωσε ο Damian Hickey, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Επικεφαλής Αεροπορικών Συνεργατών της Travelport. “Μέσω της Travelport+, βοηθάμε την Air France-KLM να επεκτείνει την απλοποιημένη πρόσβαση στο περιεχόμενο του NDC της, και να προσφέρει καλύτερες ταξιδιωτικές προσφορές στους πελάτες των τουριστικών γραφείων. Αυτό το ορόσημο καθιστά τον όμιλο Air France-KLM ως έναν καινοτόμο και ανταγωνιστικό προμηθευτή της αγοράς, ενώ ταυτόχρονα εδραιώνει τη θέση μας ως ηγέτη στην αγορά στο NDC και τη σύγχρονη ταξιδιωτική λιανική.”
Σχετικά με τον όμιλο Air France-KLM
Ένας παγκόσμιος παίκτης με ισχυρή ευρωπαϊκή βάση και κύριους τομείς δραστηριότητας τη μεταφορά επιβατών, εμπορευμάτων και την συντήρηση αεροσκαφών.
Ο όμιλος Air France-KLM αποτελεί ηγέτη στον τομέα των αερομεταφορών σε ότι αφορά στην διηπειρωτική κίνηση με αναχώρηση από την Ευρώπη. Προσφέρει στους πελάτες του πρόσβαση σε ένα δίκτυο που καλύπτει 310 προορισμούς σε όλο τον κόσμο που εξυπηρετούν Air France, KLM Royal Dutch Airlines και Transavia, κυρίως από τους κόμβους του ομίλου στο Παρίσι-Charles de Gaulle και Άμστερνταμ-Schiphol.
Το πρόγραμμα προνομίων Flying Blue της Air France-KLM είναι ένα από τα κορυφαία στην Ευρώπη με περισσότερα από 17 εκατομμύρια μέλη.
Μέσω της συνεργασίας με τις εταιρείες Delta Air Lines και Virgin Atlantic προσφέρει την μεγαλύτερη υπερατλαντική συμμαχία με περισσότερες από 340 καθημερινές πτήσεις to 2019.
Η Air France-KLM είναι μέλος της SkyTeam, της συμμαχίας αφιερωμένης στο να προσφέρει στους επιβάτες πρόσβαση σε μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία σε κάθε βήμα του ταξιδιού τους, με 18 εταιρείες – μέλη να συνεργάζονται σε ένα εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο.
Αναγνωρισμένος ως ηγέτης στον κλάδο της βιώσιμης ανάπτυξης για 18 χρόνια, ο όμιλος Air France-KLM είναι αφοσιωμένος να επιταχύνει την μετάβαση σε πιο βιώσιμες αερομεταφορές.
Σχετικά με την Travelport
Η Travelport είναι μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας που παρέχει κρατήσεις για εκατοντάδες χιλιάδες ταξιδιωτικούς προμηθευτές σε όλο τον κόσμο. Οι αγοραστές και πωλητές ταξιδιών συνδέονται με το Travelport+, την επόμενη γενιά της πλατφόρμας, η οποία απλοποιεί τον τρόπο που οι εταιρείες συνδέονται, αναβαθμίζει τον τρόπο πώλησης των ταξιδιών και επιτρέπει την σύγχρονη ψηφιακή λιανική πώληση. Με έδρα το Λονδίνο, και δραστηριοποίηση σε περισσότερες από 180 χώρες σε όλο τον κόσμο, η Travelport εστιάζει στην προώθηση της καινοτομίας που απλοποιεί το περίπλοκο ταξιδιωτικό οικοσύστημα.