Η Interamerican, σταθερά προσανατολισμένη στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στις διαδικασίες της, αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη της ΙΒΜ προκειμένου να παρέχει σύγχρονες ασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και στις ανάγκες που δημιουργούνται για τους ασφαλισμένους της.
Η Interamerican, όπως και οι υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου, επεξεργάζεται τεράστιο όγκο δεδομένων σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής ενός ασφαλισμένου. Με τα δεδομένα να λαμβάνονται σε δομημένη ή μη μορφή, είναι σημαντική η επένδυση σε ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισής τους που περιλαμβάνουν δυνατότητες ενοποίησης, αποθήκευσης και ανάλυσης των δεδομένων. Αυτή η νέα τάση ώθησε την Interamerican να συνάψει συνεργασίες με εταιρίες, προκειμένου να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά και διέπονται από ταχύτητα, διαφάνεια και ακρίβεια.
Μέσω της συνεργασίας με την IBM και τη χρήση του λογισμικού ΙΒΜ Operational Decision Manager, η εταιρία μπόρεσε να επιτύχει την αυτοματοποίηση της διαδικασίας λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και την εκτίμηση κινδύνου που διέπουν την ασφάλιση στον κλάδο Ζωής & Υγείας. Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια του λογισμικού IBM Operational Decision Manager, μέρος του IBM Cloud Pak® for Business Automation, το σύστημα αποφασίζει σε πραγματικό χρόνο ποιες ερωτήσεις πρέπει να παραθέσει στους υποψήφιους πελάτες και τις ανανεώνει δυναμικά ανάλογα με τις απαντήσεις που δίνονται. Στη συνέχεια, αναλύονται όλες οι πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί βάσει των κανόνων εκτίμησης κινδύνου και σε πραγματικό χρόνο παράγεται η απόφαση, κλείνοντας με αυτό τον τρόπο τον κύκλο ανάληψης κινδύνου αιτήσεων Ζωής & Υγείας.
Ο Μάριος Συντιχάκης, Information Technology Strategy και Governance Leader του Ομίλου Interamerican, δήλωσε σχετικά: «Αξιοποιώντας το συγκεκριμένο λογισμικό της IBM, η Interamerican μπόρεσε να βελτιώσει τη μοντελοποίηση αποφάσεων και τη διακυβέρνηση και να παρέχει ταχύτερες, πιο συνεπείς και αποτελεσματικές ψηφιακές υπηρεσίες για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών της».
Ο κ. Νίκος Μανιάτης, Διευθυντής Πωλήσεων της IBM για Ελλάδα και Κύπρο, σχολίασε: «Η Interamerican αξιοποίησε τις σύγχρονες τεχνολογίες για να επιταχύνει τη δημιουργία, τη διάδοση και την επεξεργασία νέων επιχειρηματικών κανόνων, επιτρέποντας στην εταιρία να αυτοματοποιήσει τη λήψη αποφάσεων και τη διαχείριση κινδύνου σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της διεπαφής της με δυνητικούς πελάτες. Με τη συγκεκριμένη λύση προκύπτει σημαντική ευελιξία στη διάθεση βελτιωμένων ψηφιακών υπηρεσιών και ασφαλιστικών προϊόντων».