Μετά το περιστατικό, η επιμελήτρια της έκθεσης και διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης, σε συνεννόηση με τον καλλιτέχνη, αποφάσισε να διατηρήσει ορατά τα ίχνη της επίθεσης.
Οι τέσσερις πίνακες του Κατσαδιώτη παραμένουν στο δάπεδο, με δύο εξ αυτών να έχουν τις γυάλινες προθήκες σπασμένες. Όπως αναφέρεται σε συνοδευτικό κείμενο που εκτίθεται πλέον στον χώρο – και έχει μεταφραστεί και στα αγγλικά – η επιλογή αυτή δεν αποτελεί παράλειψη αποκατάστασης, αλλά συνειδητή απόφαση που επιδιώκει να αναδείξει τη βία ως κοινωνικό σύμπτωμα.

Μια ομάδα υπέρμαχων της ελευθερίας της τέχνης ανάρτησαν πανό, αναφέροντας ότι «Η ελευθερία της τέχνης είναι αδιαπραγμάτευτη». Λίγη ώρα μετά την προγραμματισμένη συγκέντρωσή τους, στο σημείο έφτασαν μερικές δεκάδες υπερορθόδοξων, οι οποίοι τους επιτέθηκαν λεκτικά, ενώ έφτασαν ως την είσοδο της Πινακοθήκης, προσπαθώντας να εισέλθουν εντός του κτηρίου, ωστόσο οι αστυνομικοί δεν τους το επέτρεψαν.
Παράλληλα, οι αρχές εξετάζουν το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας της Πινακοθήκης, προκειμένου να ταυτοποιήσουν το δεύτερο άτομο που συνόδευε τον βουλευτή κατά τη διάρκεια της επίθεσης. Η αστυνομία συνεχίζει την προανακριτική διαδικασία, ενώ η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στον καλλιτεχνικό και πολιτικό κόσμο.