Skip to main content

«Napoleon»: Η φιλόδοξη παραγωγή του Ρίντλεϊ Σκοτ με πρωταγωνιστή τον Χοακίν Φίνιξ

Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα στις 23 Νοεμβρίου στις κινηματογραφικές αίθουσες στις ΗΠΑ και στη συνέχεια, θα είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα του Apple TV+

H επική παραγωγή των Apple Studios και της Sony Pictures Entertainment, «Napoleon», με τον βραβευμένο Χοακίν Φίνιξ στο εμβληματικό ρόλο του Γάλλου Αυτοκράτορα Ναπολέοντα Βοναπάρτη και τη Βανέσα Κίρμπι στον ρόλο της αυτοκράτειρας Ιωσηφίνας, αναμένεται στις αίθουσες στις 23 Νοεμβρίου.

Το καστ συμπληρώνουν, μεταξύ άλλων, οι Ταχάρ Ραχίμ, Μάθιου Νίνταμ, Λουντιβίν Σανιέ, Μπεν Μάιλς και Φιλ Κόρνγουελ.

«Δεν είμαι σαν τους άλλους άντρες. Οι ιθύνοντες με βλέπουν ως κακοποιό, ανίκανο για υψηλά αξιώματα. Μα ακολουθώ τα βήματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Καίσαρα», ακούγεται να λέει ο πρωταγωνιστής της ιστορικής ταινίας στο δεύτερο τρέιλερ που είδε το φως της δημοσιότητας υπό τους ήχους του «War Pigs» των Black Sabbath.

Το φιλμ είναι μια περιπέτεια με θέμα την πολυτάραχη άνοδο και πτώση του εμβληματικού Γάλλου αυτοκράτορα Ναπολέοντα Βοναπάρτη. Συγκεκριμένα, το σενάριο «ξεδιπλώνει» το ταξίδι του Βοναπάρτη στην εξουσία υπό το πρίσμα της εκρηκτικής σχέσης του με τη μόνη αληθινή του αγάπη, Ιωσηφίνα, προβάλλοντας τις οραματικές στρατιωτικές και πολιτικές τακτικές του μέσα από μερικές από τις πιο δυναμικές σκηνές μάχης στην ιστορία του κινηματογράφου.

Έπειτα από μια επιτυχημένη πορεία στον κινηματογράφο και ταινίες όπως ο «Μονομάχος», το «Blade Runner» και το «Alien», ο Ρίντλεϊ Σκοτ επιστρέφει τώρα με ακόμα ένα πρότζεκτ που αναμένεται να έχει την ίδια απήχηση.

Ο Βρετανός σκηνοθέτης, σε παλαιότερη συνέντευξή του, αποκάλυψε ότι το σενάριο της ταινίας ξαναγράφτηκε από την αρχή για χάρη του Χοακίν Φίνιξ.

«Ο Χοακίν είναι κάθε άλλο παρά συμβατικός. Όχι εσκεμμένα, αλλά από διαίσθηση. Αυτό τον κάνει να τσεκάρει τα πάντα. Αν κάτι τον ενοχλεί, θα σου το πει» είπε ο 85χρονος σκηνοθέτης και πρόσθεσε ότι «έκανε τον [Ναπολέοντα] ξεχωριστό ρωτώντας συνέχεια».

«Με τον Χοακίν, μπορούμε να ξαναγράψουμε την ταινία από την αρχή γιατί νιώθει άβολα. Και αυτό συνέβη με το “Ναπολέων”», συνέχισε. «Διαλύσαμε την ταινία για να τον βοηθήσουμε να επικεντρωθεί στο ποιος ήταν ο Βοναπάρτης. Έπρεπε να το σεβαστώ αυτό, γιατί αυτά που λέγονταν ήταν απίστευτα εποικοδομητικά. Τα έκανε όλα μεγαλύτερα και καλύτερα». Το σενάριο φέρει την υπογραφή του Ντέιβιντ Σκάρπα.