Η υποψήφια για Όσκαρ Λόρι έπαιξε σε καταξιωμένους ρόλους παρόλο που κάποια στιγμή εγκατέλειψε εντελώς την υποκριτική αναζητώντας μια «πιο ουσιαστική» ζωή.
Σύμφωνα με τη μάνατζέρ της πέθανε τα ξημερώματα του Σαββάτου στο σπίτι της στο Λος Άντζελες. «Ήταν ένα υπέροχο ταλέντο και ένας υπέροχος άνθρωπος» ανέφερε η μάνατζέρ της στο Associated press.
Η Πάιπερ Λόρι εμφανίστηκε στο Χόλυγουντ το 1949 ως Ροζέτα Τζέικομπς και αμέσως υπέγραψε συμβόλαιο με την Universal-International.
Ήταν υποψήφια τρεις φορές για Όσκαρ. Το 1962 για Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, στην ταινία «Ο κόσμος είναι δικός μου» (The Hustler), το 1977 για το «Carrie» και 1987 για το «Παιδιά ενός Κατώτερου Θεού», για Όσκαρ β γυναικείου Ρόλου.
Εμφανίστηκε, επίσης, σε αρκετούς τηλεοπτικούς ρόλους, μεταξύ αυτών στο «Twin Peaks» του Ντέιβιντ Λιντς στη δεκαετία του 1990 ως η κακιά Catherine Martell αλλά και την μητέρα του Τζορτζ Κλούνεϊ στο ER.
Η Πάιπερ Λόρι έκανε το ντεμπούτο της στα 17 της, υποδυόμενη την κόρη του Ρόναλντ Ρίγκαν, στην ταινία «Louisa» του 1950. Ακολούθησαν αρκετές ταινίες όπως οι «The Prince Who Was a Thief», «No Room for the Groom», «Son of Ali Baba» και «Johnny Dark».
Έσπασε το συμβόλαιό της το 1955. Τότε έπαιρνε 2.000 δολάρια την εβδομάδα και είπε ότι δεν θα δούλευε ως ηθοποιός ξανά αν δεν της προσφερόταν έναν αξιοπρεπή ρόλο.
Μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου ασχολήθηκε με το θέατρο και την τηλεόραση. Οι παραστάσεις στα «Days of Wine and Roses», «The Deaf Heart» και «The Road That Led After» της χάρισαν υποψηφιότητες για Emmy και άνοιξαν το δρόμο για την επιστροφή της στον κινηματογράφο, Μία από τις πιο αναγνωρίσιμες ερμηνείες της ήταν ο ρόλος της προβληματικής κοπέλας του Πωλ Νιούμαν στο «The Hustler (Ο κόσμος είναι δικός μου).
Για πολλά χρόνια μετά, η Λόρι αποχώρησε από την υποκριτική. Παντρεύτηκε τον κριτικό κινηματογράφου Τζο Μόργκενστερν, απέκτησε μια κόρη, την Ann Grace, και μετακόμισε σε μια αγροικία στο Woodstock της Νέας Υόρκης.
Αργότερα είπε ότι το κίνημα για τα πολιτικά δικαιώματα και ο πόλεμος του Βιετνάμ είχαν επηρεάσει την απόφασή της να κάνει αυτή την αλλαγή στη ζωή της.
«Ήμουν απογοητευμένη και έψαχνα για μια ύπαρξη πιο ουσιαστική για μένα», είχε πει προσθέτοντας ότι ποτέ δεν μετάνιωσε για την επιλογή της τότε. «Η ζωή μου ήταν γεμάτη», είπε το 1990. «Πάντα μου άρεσε να χρησιμοποιώ τα χέρια μου και πάντα ζωγράφιζα».
Η Λόρι έγινε επίσης γνωστή για τις συνταγές της καθώς τις δημοσίευαν οι New York Times. Η μοναδική της εμφάνιση τότε ως ηθοποιός ήταν μαζί με άλλους μουσικούς και ηθοποιούς σε μια περιοδεία στις πανεπιστημιουπόλεις για να υποστηρίξει την προεδρική υποψηφιότητα του γερουσιαστή Τζορτζ Μακγκόβερν το 1972.
Η Λόρι ήταν τελικά έτοιμη να επιστρέψει στην υποκριτική όταν ο σκηνοθέτης Μπράιαν Ντε Πάλμα της τηλεφώνησε για να υποδυθεί την διαταραγμένη μητέρα της Σίσσυ Σπέισεκ στην εμβληματική ταινία, «Carrie».
Στην αρχή ένιωσε ότι το σενάριο ήταν κακό και μετά αποφάσισε ότι έπρεπε να παίξει τον ρόλο για πλάκα. Μόλις ο Ντε Πάλμα την επέπληξε επειδή έδινε μια κωμική τροπή σε μια σκηνή, συνειδητοποίησε ότι το εννοούσε ότι η ταινία ήταν θρίλερ.
Η ταινία «Carrie» σάρωσε στο box office και η Laurie βρέθηκε για μία ακόμα φορά υποψήφια για Όσκαρ.
Η επιθυμία της να παίξει ξανά αναζωπυρώθηκε και συνέχισε μια γεμάτη καριέρα που διήρκεσε δεκαετίες. Στην τηλεόραση, εμφανίστηκε σε σειρές όπως οι «Matlock», «Murder», «She Wrote και Frasier» ενώ έπαιξε τη μητέρα του Τζορτζ Κλούνεϊ στο «ER».