Οι θεατές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τα επείγοντα κοινωνικά θέματα που ανέδειξαν τα έργα και συμμετείχαν ενεργά στις συζητήσεις με τους δημιουργούς. Συνολικά 55.400 άτομα παρακολούθησαν ντοκιμαντέρ, masterclasses, ανοιχτές συζητήσεις και δράσεις της Αγοράς. Σε σχέση με πέρυσι, σημειώθηκε αύξηση 11,2% στην προσέλευση, πλησιάζοντας τα προ πανδημίας επίπεδα.
Φέτος πραγματοποιήθηκαν 220 προβολές σε φυσικούς χώρους. Προβλήθηκαν, συνολικά, 237 ντοκιμαντέρ μικρού και μεγάλου μήκους, ενώ 147 ντοκιμαντέρ προβλήθηκαν ψηφιακά, στην online πλατφόρμα του Φεστιβάλ. Στη διάρκεια του Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκαν δέκα masterclasses, ανοιχτές συζητήσεις, βιβλιοπαρουσιάσεις και συζητήσεις με θέμα τη βιωσιμότητα, με μεγάλη συμμετοχή του κοινού. Μέχρι την Παρασκευή 17 Μαρτίου συνεχίστηκαν οι προβολές των ταινιών των τμημάτων Πλατφόρμα και Από οθόνη σε Οθόνη, δίνοντας την δυνατότητα σε θεατές από όλη την Ελλάδα να παρακολουθήσουν ελληνικές ταινίες που καταπιάνονται με θέματα που μας αφορούν όλους.
Στο πλαίσιο των αναπτυξιακών δράσεων της Αγοράς πραγματοποιήθηκαν 670 συναντήσεις ανάμεσα σε 407 επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν οκτώ Agora Talks και τέσσερις παρουσιάσεις που απευθύνθηκαν στους επαγγελματίες του οπτικοακουστικού χώρου.
Οι υπεύθυνοι του Φεστιβάλ ελπίζουν ότι τα πρότζεκτ της Αγοράς θα γίνουν γρήγορα ταινίες, οι οποίες θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε κινηματογραφικές αίθουσες, διεθνή Φεστιβάλ, πλατφόρμες, τηλεοπτικά δίκτυα.