Με το όγδοο βραβείο (Καλύτερου Σκηνοθέτη) από το Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών «Φοίνιξ» του Ζάγκρεμπ, έκλεισε ο φεστιβαλικός κύκλος του φιλμ «Alimos, Greek Riviera’s Blue Diamond» του Νίκου Μαστοράκη που κέρδισε επίσης και 12 υποψηφιότητες σε άλλες διεθνείς παρόμοιες διοργανώσεις.
Το φιλμ έχει κερδίσει ένα Grand Prix, δύο βραβεία σκηνοθεσίας, ένα καλύτερου τουριστικού φιλμ και τέσσερις ακόμη παρεμφερείς διακρίσεις σε Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ και τουριστικών ταινιών της Αμερικής και της Ευρώπης.
Σύμφωνα με τις κριτικές που έλαβε από τους οργανωτές των Φεστιβάλ αυτών, το φιλμ χαρακτηρίστηκε «έξοχο, γεμάτο συναίσθημα, ασυνήθιστο σε σύλληψη και εκθαμβωτικό σε ομορφιά».
Ο Νίκος Μαστοράκης, δημιουργός του «Άλιμος, το Μπλε Διαμάντι της Ελληνικής Ριβιέρας,» είπε σχετικά: «Για μένα, τόσο οι 12 υποψηφιότητες όσο και τα οκτώ βραβεία ήταν κάτι ανέλπιστο, ίσως επειδή σε κανένα στάδιο των γυρισμάτων και του μοντάζ δεν το είδα ως “βραβευμένο” αλλά απλώς σαν μια έντιμη απεικόνιση μιας μικρής πόλης με μεγάλη καρδιά, χωρίς διαφημιστικές υπερβολές όμως με την τρυφερότητα που της αξίζει. Η απήχησή του στα ειδικά Φεστιβάλ ήταν απλώς επιβεβαίωση αυτής της “διαφορετικής” επιλογής, της συναισθηματικής αφήγησης και της ανορθόδοξης οπτικής αισθητικής του φιλμ.
Τώρα, όμως, αρχίζει ο δεύτερος σημαντικός κύκλος, η προώθησή του στις διεθνείς πλατφόρμες και τα τηλεοπτικά δίκτυα. Ήδη έχουν κλείσει συμφωνίες για την προβολή του σε Amazon Prime, Hulu, Vudu, Criterion, Tubi, Roku, PopCorn, Crackle, Peacock και πολλούς άλλους streamers σε όλο τον κόσμο, ενώ προωθείται και σε τηλεοπτικά δίκτυα όπως το Travel Channel, το PBS, το BBC, η Rai, η ZDF και άλλες κρατικές τηλεοράσεις.
Όλες αυτές οι “πόρτες” που θα ήταν συνήθως κλειστές, ανοίγουν πιο εύκολα όταν έχεις να επιδείξεις οκτώ βραβεία. Η τελική φιλοδοξία του θαυμάσιου δημάρχου μας, του Ανδρέα Κονδύλη, είναι να δουν αυτό το φιλμ και να μπουν στον πειρασμό να δουν τον Άλιμο από κοντά, όσοι το δυνατόν περισσότεροι θεατές. Και το πλεονέκτημα των streamers, σε σύγκριση με την ελεύθερη over the air τηλεόραση, είναι ότι το φιλμ θα έχει πολυετή ζωή, θα είναι εκεί και θα παίζεται για τα επόμενα χρόνια και όχι “μια κι έξω”.
Μαζί με τα μονόλεπτα διαφημιστικά σποτς που το συνοδεύουν και που θα απλωθούν σε YouTube, Vimeo κ.λπ. πλατφόρμες από την άνοιξη, με την ευχή και την ελπίδα να συμπέσουν με νέες συνθήκες επιβίωσης, διαβίωσης και τουριστικής επανεκκίνησης για τη χώρα και τον Άλιμο».