Skip to main content

Ελίζαμπεθ Μος, Μπεν Άφλεκ και αιματοβαμμένη μπαλάντα

Αιματοβαμμένη ελληνική μαύρη κωμωδία, κλασική ταινία τρόμου, θρίλερ περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης -βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, κινηματογραφική μεταφορά κλασικού αντιπολεμικού μυθιστορήματος, δράμα με θέμα τη συγχώρεση και τις δεύτερες ευκαιρίες και κλειστοφοβική ιστορία αγωνίας και ανατροπών απαρτίζουν ένα πλούσιο κινηματογραφικό μενού για τους σινεφίλ.

«Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»

Ο Γιάννης Οικονομίδης («Σπιρτόκουτο», «To Μικρό Ψάρι», «Μαχαιροβγάλτης») επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη με μια αιματοβαμμένη κωμωδία, η οποία μάς μεταφέρει σε μια μικρή πόλη της Ελλάδας. Όταν το ερωτικό πάθος διασταυρώνεται με την απληστία για το χρήμα, τα πτώματα αρχίζουν να στοιβάζονται το ένα μετά το άλλο και η «Ωραία Κοιμωμένη», Όλγα, δεν θα μάθει ποτέ από τι πραγματικά έχει γλιτώσει.

Ερμηνεύουν οι Βασίλης Μπισμπίκης, Βίκυ Παπαδοπούλου, Γιάννης Τσορτέκης, Στάθης Σταμουλακάτος, Βαγγέλης Μουρίκης, Γιώργος Γιαννόπουλος, Λένα Κιτσοπούλου.

«O Αόρατος Άνθρωπος»

Στην κλασική ταινία τρόμου του Λι Γουανέλ, με πρωταγωνίστρια την Ελίζαμπεθ Μος, όταν ο βάναυσος πρώην σύντροφος της Σεσίλια αυτοκτονεί και της αφήνει ως κληρονομιά ένα μεγάλο μέρος της τεράστιας περιουσίας του, εκείνη υποψιάζεται ότι πρόκειται για παγίδα. Μια σειρά από παράξενες συμπτώσεις θα αποβούν σχεδόν θανατηφόρες τόσο για εκείνη όσο και για τον περίγυρό της.

Τα λογικά της θα αρχίσουν να κλονίζονται όταν θα προσπαθεί απελπισμένα να αποδείξει ότι καταδιώκεται από μια αόρατη παρουσία που τη στοιχειώνει.

«Φύγαμε»

Στη νέα ταινία της Pixar, σε σκηνοθεσία Νταν Σκάνλον, πρωταγωνιστούν δύο αδέρφια-ξωτικά που έχουν την ευκαιρία να φέρουν τον πατέρα τους ξανά στη ζωή, για μία ημέρα, χάρη σε ένα μαγικό ραβδί και ένα ξόρκι που τους έχει αφήσει.

Έτσι, ξεκινά μία απίθανη περιπέτεια που τους αποκαλύπτει ότι υπάρχει ακόμα μαγεία εκεί έξω, σε ένα σύγχρονο παράλληλο σύμπαν, όπου τίποτα δεν είναι όπως το ξέρουμε.

«Σκοτεινά Νερά»

Στο οικολογικό θρίλερ τού Τοντ Χέινς, με τους Μαρκ Ράφαλο και Αν Χάθαγουεϊ, ένας μεγαλοδικηγόρος με ειδίκευση σε θέματα περιβάλλοντος αποφασίζει να εκπροσωπήσει δύο αγρότες που ισχυρίζονται ότι τα τοξικά απόβλητα της εταιρείας DuPont μολύνουν τον τοπικό ποταμό, με αποτέλεσμα την καταστροφή των γεωργικών εκτάσεων και τον θάνατο εκατοντάδων ζώων.

Η απόφασή του αυτή θα θέσει σε δοκιμασία τόσο την καριέρα του όσο και την υγεία του και τις οικογενειακές του σχέσεις.

«Ο Φύλακας»

Το αγωνιώδες θρίλερ του Νιμά Τζαβιντί μάς μεταφέρει στη δεκαετία του 1960, στο Ιράν, επί τελευταίου Σάχη. Στη μέση του πουθενά, σε μια φυλακή που εκκενώνεται για να κατεδαφιστεί, ο ταγματάρχης Γιαχέντ κορδώνεται για την επικείμενη προαγωγή του. Σύντομα, ωστόσο, θα δει τα γαλόνια του να κινδυνεύουν, όταν ένας θανατοποινίτης κρατούμενος εξαφανίζεται μυστηριωδώς.

Στο παράδοξο ανθρωποκυνηγητό που ακολουθεί, ο Γιαχέντ γοητεύεται από μια κοινωνική λειτουργό, η οποία συμμετέχει στην έρευνα, πεπεισμένη, όμως, πως ο καταζητούμενος είναι αθώος.

«Ο Δρόμος της Επιστροφής»

Στο δράμα του Γκάβιν Ο’Κόνορ («Ο Λογιστής», «Warrior»), με θέμα τη συγχώρεση και τις δεύτερες ευκαιρίες, ο Τζακ Κάνινγχαμ (Μπεν Άφλεκ) -ένα πρώην μεγάλο ταλέντο στον χώρο του μπάσκετ που θα μπορούσε να είχε κάνει τεράστια καριέρα αν δεν είχε αποσυρθεί από τα πάντα, βιώνει μία ανυπολόγιστη απώλεια και βυθίζεται στο αλκοόλ, γεγονός που του κοστίζει τον γάμο του και κάθε ελπίδα για μια καλύτερη ζωή.

Όταν του ζητείται να προπονήσει την ομάδα μπάσκετ του Πανεπιστημίου του, βρίσκει, τελικά, έναν λόγο για να αντιμετωπίσει τους δαίμονές του.

«Το Βαμμένο Πουλί»

Ο Τσέχος σκηνοθέτης Βάκλαβ Μαρχούλ, υπογράφει την κινηματογραφική μεταφορά του κλασικού αντιπολεμικού μυθιστορήματος του Γιέρζι Κοζίνσκι. Πρόκειται για ένα καθηλωτικό οδοιπορικό στη σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης υπόστασης αλλά και στην ελπίδα που επιμένει, με τους Χάρβεϊ Καϊτέλ, Ούντο Κίερ, Στέλαν Σκάσγκαρντ, Μπάρι Πέπερ, Τζούλιαν Σαντς.

Ανατολική Ευρώπη, τέλη Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Ένα παιδί -δίχως όνομα- προσπαθεί να επιβιώσει μόνο του στην ύπαιθρο, ταξιδεύοντας από χωριό σε χωριό. Αντιμετωπίζει τις πιο σκληρές δοκιμασίες, διατηρώντας, όμως, την ελπίδα ζωντανή, σε μια αδυσώπητη εποχή.