Ο διάσημος Αμερικανός ηθοποιός Μπραντ Πιτ ανέφερε πως βλέπει την κινηματογραφική του καριέρα να τελειώνει και να βρίσκεται στο τελευταίο της στάδιο. Σε πρόσφατη συνέντευξή του με το περιοδικό GQ, ο 58χρονος ηθοποιός δήλωσε: «Θεωρώ ότι πλησιάζω στο τέλος της καριέρας μου, το τελευταίο εξάμηνο ή τρίμηνο. Τι θα είναι αυτό και πώς θέλω να το σχεδιάσω;».
Ο Μπραντ Πιτ, που ξεκίνησε την καριέρα του σε ηλικία 22 ετών, έχει πρωταγωνιστήσει σε εμβληματικές ταινίες όπως τα «Fight Club», «Moneyball», τις ταινίες «Ocean’s Eleven» κ.ά.
«Είμαι ένα από εκείνα τα πλάσματα που μιλάνε μέσω της τέχνης. Θέλω πάντα να κάνω. Αν δεν τα καταφέρω, πεθαίνω με κάποιο τρόπο», ανέφερε ακόμη.
Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, για την ερμηνεία του στην ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο «Κάποτε…στο Χόλυγουντ», πρωταγωνιστεί στην νέα ταινία του στούντιο της Sony «Bullet Train».
Πέρα από την συγκεκριμένη ταινία, ο Μπραντ Πιτ συμμετέχει φέτος και στη δραματική παραγωγή με τίτλο «Babylon». Πρόκειται για την σκηνοθετική συνέχεια του Ντάμιεν Σαζέλ μετά το οσκαρικό «La La Land», όπου ο ηθοποιός επανενώνεται με την συμπρωταγωνίστριά του στο «Κάποτε…στο Χόλυγουντ», Μάργκοτ Ρόμπι. Το φιλμ, που αναμένεται να κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα, πρόκειται για έργο εποχής που διαδραματίζεται σε παλιά εποχή του Χόλυγουντ και εστιάζει σε προσωπικότητες του κινηματογράφου που προσαρμόζονται από τις βωβές ταινίες σε αυτές με διάλογο.
Όταν η καριέρα του Πιτ φτάσει στο τελευταίο της στάδιο, ο σκηνοθέτης του «Κάποτε…στο Χόλυγουντ» Ταραντίνο λέει ότι η βιομηχανία θα χάσει «έναν από τους τελευταίους εναπομείναντες αστέρες του κινηματογράφου της μεγάλης οθόνης». Όπως τόνισε ο Ταραντίνο στο GQ: «Απλώς είναι ένας διαφορετικός τύπος άνδρα. Και δεν νομίζω ότι μπορείς να περιγράψεις ακριβώς τι είναι επειδή είναι σαν να περιγράφεις τη λάμψη των αστεριών. Το παρατήρησα όταν γυρίζαμε το Inglorious Basterds”. Όταν ο Μπραντ βρισκόταν στη σκηνή, δεν αισθάνθηκα ότι κοιτούσα μέσα από την οθόνη της κάμερας. Αισθάνθηκα σαν να παρακολουθούσα μια ταινία. Απλά και μόνο η παρουσία του στους τέσσερις τοίχους του κάδρου, δημιουργούσε αυτή την εντύπωση».