Skip to main content

Eurovision 2022 – Η Nielsen για την τηλεθέαση του τελικού και το προφίλ των τηλεθεατών

Ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που παρουσίασε η εταιρεία μετρήσεων τηλεθέασης για τον τελικό του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision.

Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου της Nielsen, «Ο φετινός τελικός του 66ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision που μεταδόθηκε το Σάββατο, 14 Μαΐου 2022, από την ΕΡΤ1, φέρνοντας την Ελλάδα στην 8η θέση, συγκέντρωσε το 52,5 % των τηλεθεατών.

Η μέση τηλεθέαση του προγράμματος ήταν 1.927.000 άτομα (ή 18,6% επί του πληθυσμού των 10.353.490), ενώ για τουλάχιστον 1 λεπτό παρακολούθησαν 3.891.000 άνθρωποι (ή 37,6%).

Το υψηλότερο ποσοστό τηλεθεατών κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού σημειώθηκε στις 2:00 ξημερώματα Κυριακής, αγγίζοντας το 72,2%.

Στον πίνακα που ακολουθεί, περιλαμβάνονται τα στοιχεία τηλεθέασης του προγράμματος ανά φύλο και ηλικία:

ΜΡΔ, Μερίδιο: το ποσοστό των τηλεθεατών που παρακολούθησε ένα πρόγραμμα επί εκείνων που έβλεπαν τηλεόραση, κατά μέσο όρο για κάθε λεπτό της διάρκειάς του.

ΤΜΛ, Τηλεθέαση Μέσου Λεπτού: το ποσοστό επί του πληθυσμού (ή ο αριθμός των ανθρώπων) που παρακολούθησε ένα πρόγραμμα κατά μέσο όρο σε κάθε λεπτό της διάρκειάς του.

ΚΛΨ, Κάλυψη: το ποσοστό επί του πληθυσμού (ή ο αριθμός των ανθρώπων) που παρακολούθησε ένα πρόγραμμα για τουλάχιστον 1 λεπτό.

ΜΧΤ, Μέσος Χρόνος Τηλεθέασης: ο χρόνος που αφιέρωσαν (σε λεπτά), όσοι παρακολούθησαν το πρόγραμμα για τουλάχιστον 1 λεπτό.

naftemporiki.gr