Από τότε που η ταινία «House of Gucci» άρχισε να προβάλλεται στους κινηματογράφους, υπήρξε σημαντική άνοδος στις πωλήσεις του Gucci, ειδικά στις vintage δημιουργίες του brand.
Σύμφωνα με την Wethrift, πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ειδών με έκπτωση, έχει σημειωθεί αύξηση 270% στις αναζητήσεις για vintage ενδύματα της ιταλικής μάρκας πολυτελείας από τότε που κυκλοφόρησε η ταινία.
Επιπλέον, πολλοί ιστότοποι λιανικής έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση, συμπεριλαμβανομένου του Farfetch, το οποίο πρόσφατα κατέγραψε κατακόρυφη αύξηση κατά 1500% των θαυμαστών που έκαναν αναζήτηση, όπως αναφέρει το i-D.
Η Lady Gaga μπορεί να είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι θαυμαστές έχουν εμμονή με τις vintage δημιουργίες Gucci, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι υποδύεται τη σύζυγο του Μαουρίτσιο Γκούτσι, Πατρίτσια Ρετζιάνι, τα χρόνια που προηγήθηκαν της δολοφονίας του, το 1995.
Η σχεδιάστρια κοστουμιών της ταινίας «House of Gucci», Τζάντι Γέιτς, υπολόγισε ότι υπήρξαν μεταξύ 75 και 100 σύνολα Gucci που χρησιμοποιήθηκαν κατά την παραγωγή, αποκλειστικά για τη Lady Gaga.
Η Βρετανίδα ενδυματολόγος Τζάντι Γέιτς σε συνέντευξή της στο περιοδικό Harper’s Bazaar εξήγησε ότι επισκέφθηκε το Μουσείο Gucci στη Φλωρεντία, και ήταν η καλύτερη εμπειρία.
«Έχουν κοστούμια από τη δεκαετία του 1970 εκεί μέσα. Έχουν φωτογραφίες ανδρών που φτιάχνουν παπούτσια και τσάντες κατά τη δεκαετία του 1940 και του 1950, όλα τα πορτρέτα της οικογένειας· έτσι, έβγαλα τέσσερα εκατομμύρια φωτογραφίες και τις συγκέντρωσα σε αυτά τα τεράστια αρχεία».
Η Τζάντι Γέιτς είπε, ακόμη, ότι χρησιμοποιήθηκαν μόνο δύο δημιουργίες από τα αρχεία του Gucci στην ταινία -βλέπουμε τη Lady Gaga με τουνίκ Double G και παντελόνι με δερμάτινα στοιχεία στην 42η Οδό να βρίσκει φτηνές απομιμήσεις και να φοράει μια μεταξωτή μπλούζα και δερμάτινη φούστα Double G, όταν λαμβάνει τα έγγραφα του διαζυγίου της.
Άνοδος των πωλήσεων του Gucci σημειώθηκε στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, την Δανία, το Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη.