Skip to main content

«Το Παιχνίδι του Καλαμαριού»: Η πιο δημοφιλής κορεάτικη σειρά

Η νέα σειρά του Netflix με τίτλο «Squid Game» (Το παιχνίδι του καλαμαριού) έχει γίνει trend στο Netflix, με τους Κορεάτες να έχουν τραβήξει πάνω τους τα βλέμματα, σε ένα παιχνίδι πραγματικής επιβίωσης. Ο τίτλος αναφέρεται σε ένα δημοφιλές παιδικό παιχνίδι στην Κορέα, που χρησιμοποιεί έναν πίνακα σε σχήμα καλαμαριού.

Άνδρες και γυναίκες διαγωνίζονται σε στίβο παιχνιδιών με στόχο να μείνουν ζωντανοί, κερδίζοντας ένα έπαθλο δισεκατομμυρίων. Πρόκειται για μια σειρά παιδικών παιχνιδιών όπως το «Red Light», το «Green Light» και άλλα, κάτι το οποίο φαίνεται να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το γραφιστικό και τα εφέ του βασίζονται αρκετά σε video game αντίληψη και περίοπτη θέση έχουν τα σύμβολα από τα κουμπιά του χειριστηρίου του Playstation.

Το παιχνίδι που γίνεται εφιάλτης

Αυτό που μοιάζει με παιδική πρόκληση αποδεικνύεται ένα θανατηφόρο τουρνουά επιβίωσης. Και οι παίκτες σκοτώνονται μέχρι να μείνει ένας τελικός νικητής. Δυστυχώς, ενώ τα πιθανά κέρδη είναι σημαντικά, σύντομα γίνεται προφανές ότι οι συνέπειες για την ήττα είναι πολύ πιο άσχημες από το να χρειαστεί να μείνει κάποιος εκτός αγώνα μέχρι τον επόμενο γύρο. Και είναι πολύ αργά για να αποχωρήσει.

Όλοι οι διαγωνιζόμενοι είναι είτε φτωχοί άνθρωποι είτε έχουν χρεοκοπήσει και μέσω του παιχνιδιού έχουν την ευκαιρία να αλλάξουν και να σώσουν τη ζωή τους, λαμβάνοντας 45 δισεκατομμύρια Γουόν ή αλλιώς 38 εκατομμύρια δολάρια.

Καθώς η ιστορία εξελίσσεται, οι διαγωνιζόμενοι αντιπαρατίθενται ολοένα και περισσότερο, με αποκορύφωμα τον τελευταίο γύρο, στο ομώνυμο «Squid Game», με την τελική μάχη.

Ποιος θα είναι ο τελευταίος παίκτης που θα μείνει και ποιοι είναι οι μυστηριώδεις εκείνοι άνθρωποι με τις αθλητικές φόρμες που ορίζουν το παιχνίδι; 

Η Daily Mail αναρωτιέται αν το «Squid Game» είναι η πιο διεστραμμένη σειρά αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση.

Η κορεατική σειρά των εννέα επεισοδίων έχει φτάσει στο νούμερο ένα στην κατάταξη της ροής του Netflix στη Βρετανία και είναι ήδη στις κορυφαίες θέσεις και στη χώρα μας.

Κυκλοφόρησε στις 17 Σεπτεμβρίου και μπήκε στο Top-10 σε δύο μόλις ημέρες από την πρώτη προβολή της.

Δεν είναι λίγοι όσοι διερωτούνται αν θα υπάρξει και δεύτερη σεζόν, με την απάντηση να είναι άγνωστη για την ώρα. Με 8.3 στο IMDB, 100% στο Rotten Tomatoes και πρωτιά σε όλες τις αγορές που υπάρχει το Netflix, το «Squid Game» ήρθε για να κατακτήσει την κορυφή.

[email protected]