Η διαφημιστική καμπάνια της Nike με πρωταγωνιστή τον παίκτη του αμερικανικού ποδοσφαίρου Κόλιν Κάπερνικ οδηγεί τις πωλήσεις, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μαρκ Πάρκερ.
Μιλώντας σε οικονομικούς αναλυτές, σύμφωνα με το BBC, ο κ. Πάρκερ δήλωσε ότι η Nike είναι περήφανη για την καμπάνια γύρω από το πρόσωπο του 30χρονου Κάπερνικ, ο οποίος βρέθηκε στο επίκεντρο του δημόσιου διαλόγου στις ΗΠΑ όταν αρνήθηκε να σταθεί όρθιος κατά τη διάρκεια της ανάκρουσης του εθνικού ύμνου στο γήπεδο, διαμαρτυρόμενος για την αστυνομική βία και τον ρατσισμό.
Η κίνησή του ενέπνευσε και άλλους αθλητές οι οποίοι ακολούθησαν το παράδειγμά του, ωστόσο ο Κάπερνικ δέχθηκε επίθεση από τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.
Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Nike, η διαφημιστική καμπάνια -με κεντρικό μήνυμα «πίστεψε σε κάτι, ακόμη και αν αυτό σημαίνει να θυσιάσεις τα πάντα»- κρίνεται ήδη επιτυχημένη.
Προ της έναρξης της νέας διαφημιστικής εκστρατείας, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του β’ τριμήνου 2018, η Nike κατέγραφε βελτιωμένα κέρδη κατά 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Οι πωλήσεις της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 6% το τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 40% των συνολικών εσόδων.
Στην Κίνα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24%, ενώ σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική κατά 11%.
Οι μετοχές της Nike κατέγραψαν κέρδη το τελευταίο έτος, καθώς ανέκαμψαν οι πωλήσεις στο σημαντικό για την εταιρεία τμήμα της Βόρειας Αμερικής.