Για σχεδόν 20 χρόνια, το International Taste Institute διεξάγει αυστηρές τυφλές γευσιγνωσίες καταναλωτικών προϊόντων χάρη σε μια διεθνή κριτική επιτροπή των ειδικών της γαστρονομίας. Οι επωνυμίες που συμμετέχουν στις αξιολογήσεις είναι τόσο διαφορετικές όσο και τα προϊόντα, που οι καταναλωτές συναντούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Πέρα από την αύξηση των συμμετοχών, φέτος το ινστιτούτο παρατήρησε έναν μεγαλύτερο αριθμό διαφορετικών προϊόντων που συμμετείχαν με την ίδια επωνυμία. Αυτή η τάση δείχνει τις αυξημένες επενδύσεις από τους παραγωγούς τροφίμων και ποτών για να παρέχουν ένα σταθερό επίπεδο γεύσης για το σύνολο του προϊόντικού χαρτοφυλακίου τους.