Το 2ο μέρος της έρευνας Fashion (Re)search του GLAMI αποκαλύπτει ότι σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην επιλογή μεγέθους όταν αγοράζουν ρούχα.
Έχοντας ήδη ανοίξει τον «διάλογο» σχετικά με το Body Acceptance και τις αγορές ρούχων, το GLAMI, μία κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, παρουσιάζει το δεύτερο μέρος της έρευνας Fashion (Re)search για το 2023. Η έρευνα ερωτηματολογίου (με συλλογή δεδομένων από το το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου του 2023) που συμπλήρωσαν 2.301 Έλληνες χρήστες του GLAMI.gr αποκαλύπτει ότι ενώ οι γυναίκες αισθάνονται μεγαλύτερη ανασφάλεια για την εικόνα του σώματός τους σε σχέση με τους άνδρες, η πλειοψηφία των δύο φύλων – σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές, θεωρούν την επιλογή μεγέθους τη μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζουν όταν αγοράζουν ρούχα.