Οι γυναίκες θεωρούν περισσότερο ουτοπικά τα γυναικεία πρότυπα ομορφιάς στον χώρο της μόδας, σε σχέση με εκείνα των ανδρών, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI.
Σε τι ποσοστό προβάλλονται υγιή, ρεαλιστικά πρότυπα στη μόδα κατά την άποψη του καταναλωτικού κοινού; Σύμφωνα με το GLAMI, την ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας που αξιοποιεί την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για την προσαρμοσμένη προσφορά επιλογών και προϊόντων σε κάθε καταναλωτή, και τη νέα έρευνα Fashion (Re)search σχεδόν οι μισές ελληνίδες καταναλώτριες (47%) θεωρούν ουτοπικά τα standards ομορφιάς που έχουν καθιερωθεί και προβάλλονται από τα brands Μόδας και Ομορφιάς παγκοσμίως, με το 37% των ανδρών να συμφωνεί.