Αύξηση κατά 11% παρουσίασαν οι πληρωθείσες υποχρεώσεις της Interamerican σε πελάτες και δικαιούχους κατά το 2018, φθάνοντας στα 237,3 εκατ. ευρώ έναντι 213,8 εκατ. κατά το 2017. Αντιστοίχως, κατά 11,9% αυξημένες ήταν και οι περιπτώσεις που η εταιρεία διαχειρίστηκε πέρυσι, οι οποίες ανήλθαν στις 418.056, έναντι 373.760 κατά το 2017.
Σε βάθος πενταετίας, η Ιnteramerian έχει καταβάλει 1,12 δισ. ευρώ, ενώ κατά το 2018 αθροιστικά το πλήθος των περιπτώσεων πληρωμής ή παροχής υπηρεσίας στον τομέα βοήθειας (οδικής και άμεσης ιατρικής) από την INTERAMERICAN, καθημερινά κατά μέσο όρο, έφθανε στους 2.460 πελάτες και δικαιούχους, αφού εξυπηρετήθηκαν συνολικά 897.912 περιπτώσεις.
Ενδεικτικός της σχέσης εμπιστοσύνης εταιρείας – πελατών είναι ο εξαιρετικά υψηλός -και για τα διεθνή standards- δείκτης NPS (Net Promoter Score), που ανήλθε πέρυσι στο 63 καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση από το 2014 (δείκτης 48) όταν η INTERAMERICAN ξεκίνησε να τον παρακολουθεί συστηματικά.
Ο δείκτης NPS παρέχει συνθετικά την εικόνα ικανοποίησης, διατηρησιμότητας-προτίμησης (πίστης) και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. Εξάλλου, ειδικότερα η έρευνα ικανοποίησης των πελατών για το 2018 έδωσε αποτέλεσμα 86% πελατών που δήλωσαν ικανοποιημένοι από την INTERAMERICAN και 91% για το brand της Anytime στην ασφάλιση αυτοκινήτου.
«Οι έγκαιρες και αντικειμενικές αποζημιώσεις αποτελούν την αιχμή εκπλήρωσης της ασφαλιστικής αποστολής της εταιρείας, που έχει προχωρήσει ολοκληρωτικά σε απλοποίηση και τυποποίηση διαδικασιών, με μοχλό την ψηφιοποίηση και τα συστήματα – τις μεθοδολογίες που εφαρμόζει» δήλωσε ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican.
«Ωστόσο, ο στόχος μας δεν περιορίζεται στην οικονομική και μόνο ικανοποίηση των πελατών. Προσεγγίζουμε σφαιρικά την καθημερινότητά τους, θέλοντας να παρέχουμε δυνατότητες, προϊόντα και υπηρεσίες πέρα από την ασφαλιστική κάλυψη, ώστε να έχουν μια πιο ποιοτική, ασφαλέστερη και μεγαλύτερη σε διάρκεια ζωή» πρόσθεσε.
Ο επικεφαλής της εταιρείας επεσήμανε ακόμη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός παρέχει δυνατότητα συνεχούς βελτίωσης της σχέσης της με τους ασφαλισμένους, όπως επίσης και η εξατομικευμένη διερεύνηση και κάλυψη των αναγκών τους μέσω ευέλικτων συστημάτων ασφάλισης, όπως είναι το πρωτοποριακό «bewell» για την Υγεία.
Αναλυτικά, η Interamerican στον κλάδο ασφαλίσεων Ζωής πέρυσι κατέβαλε για θανάτους, λήξεις συμβολαίων, συντάξεις, μόνιμες και πρόσκαιρες ανικανότητες, καθώς και εξαγορές, συνολικά 64,5 εκατ. ευρώ σε 19.552 περιπτώσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο σε λήξεις και συντάξεις, η εταιρεία κατά το 2018 πλήρωσε 31,4 εκατ. Στον τομέα Υγείας, εξάλλου, που αποτελεί «κορμό» των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων με ηγετική παρουσία στην ασφαλιστική αγορά, οι αποζημιώσεις για πρωτοβάθμια φροντίδα, χειρουργικές επεμβάσεις, νοσηλεία και επιδόματα ανήλθαν στα 58,8 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 12,6% σε σχέση με το 2017 και σε σύνολο 222.380 περιπτώσεων.
Αυξημένες κατά 13,6% ήταν και οι αποζημιώσεις στους κλάδους Ζημιών, που έφθασαν κατά το περασμένο έτος στα 85,2 εκατ. ευρώ. Αποζημιώθηκαν 64.701 δικαιούχοι συνολικά για περιουσία (κατοικία, επιχείρηση, αυτοκίνητο), αστική ευθύνη, νομική προστασία και άλλες καλύψεις κινδύνων. Το μεγαλύτερο μερίδιο αποζημιώσεων αντιστοιχεί στον κλάδο οχημάτων, ύψους 61,5 εκατ. ευρώ, όπου η μέση αποζημίωση -με συνεχή βελτίωση στην καθετοποιημένη διαχείριση των ζημιών- ήταν 1.085 ευρώ. Επισημαίνεται ότι στην αύξηση των αποζημιώσεων 2018 για ζημιές περιουσίας συνέβαλε και η καταστροφική πυρκαϊά του περυσινού καλοκαιριού στην ανατολική Αττική, με καταβολές έως το κλείσιμο του έτους 2,9 εκατ. και με το συνολικό κόστος από ασφαλιστήρια πυρός και αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 4,8 εκατ. ευρώ.
Τέλος, στις Ομαδικές ασφαλίσεις, όπου σημειώνεται προοδευτικά σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών, η εταιρεία κατά το 2018 κατέβαλε 28,8 εκατ. ευρώ σε 111.423 περιπτώσεις ασφαλισμένων με ομαδικά συμβόλαια Ζωής – Υγείας και Ζημιών, Υγείας τύπου Medisystem και συνταξιοδοτικά.