Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Επιδίωξη των ιδρυτών της Rawyal δεν είναι μονάχα να «κατακτήσουν» την κατηγορία των καταναλωτών που έχουν επιλέξει συνειδητά την ωμοφαγία, αλλά να ανοίξουν «την όρεξη» στο ευρύ κοινό προσφέροντάς του τη δυνατότητα να εντάξει στην καθημερινότητά του μια νέα υψηλής αξίας διατροφική συνήθεια.
«Τα σνακ της Rawyal είναι το αποτέλεσμα της μίξης υπερτροφών, όπως το ακατέργαστο κακάο, το μέλι, το ταχίνι, οι ξηροί καρποί και τα αποξηραμένα φρούτα. Δεν περιέχουν ζάχαρη, δεν περιέχουν γλουτένη. Σε κάθε συσκευασία εσωκλείονται αναλλοίωτα όλα τα θρεπτικά συστατικά και τα ιχνοστοιχεία των βιολογικών υλικών που επιλέγουμε, καθώς δεν υφίστανται ούτε θερμική ούτε χημική επεξεργασία. Όλα τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και η διαδικασία δεν περιλαμβάνει καμία επεξεργασία, ακόμα και η σχηματοποίηση γίνεται με το χέρι» αναφέρει ο κ. Τσολάκης, προσθέτοντας ότι «είμαστε αυστηροί στην επιλογή των πρώτων υλών και όπου είναι δυνατόν επιλέγουμε εγχώριους προμηθευτές. Το ωμοφαγικό σνακ που δημιουργήσαμε είναι μια υγιεινή και γευστική πρόταση που μπορεί να ενταχθεί στις καθημερινές διατροφικές συνήθειες της οικογένειας όπως π.χ. στο κολατσιό των παιδιών ή στο γεύμα στο γραφείο».
Χρειάστηκε περίπου ενάμισης χρόνος προετοιμασίας ώστε το τελικό αποτέλεσμα να αντικατοπτρίζει όλα όσα πρεσβεύει η ωμοφαγία μέσα από εκλεπτυσμένους γευστικούς συνδυασμούς. Το πρώτο λανσάρισμα έγινε τον Ιούλιο του 2016, ενώ σήμερα στο ωμοφαγικό εργαστήριο που βρίσκεται στην περιοχή της Δάφνης, παράγονται συνολικά έξι διαφορετικοί κωδικοί. Μέσα σε ενάμιση χρόνο τα σνακ της Rawyal κατάφεραν να έχουν παρουσία στην πλειονότητα των βιολογικών καταστημάτων της Αθήνας και στην αλυσίδα γυμναστηρίων Holmes Place Greece, ενώ η μπάρα με γεύση κακάο – πορτοκάλι απέσπασε το πρώτο βραβείο της στα φετινά Great Taste Awards.
«Κινούμαστε στην κατεύθυνση της εξασφάλισης σταθερά ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης και σε αυτό το πλαίσιο εξετάζουμε κάθε δυνατότητα διεύρυνσης της εγχώριας παρουσίας μας σε διάφορα δίκτυα διανομής, όπως σημεία wellness, αλλά και σε αεροδρόμια και τουριστικές περιοχές, καθώς οι ξένοι καταναλωτές είναι πιο εξοικειωμένοι με την έννοια της ωμοφαγίας σε σχέση με τους Έλληνες» σημειώνει ο κ. Τσολάκης, τονίζοντας ωστόσο ότι «οι κινήσεις μας είναι πολύ στοχευμένες. Δεν επιδιώκουμε παρουσία στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Δεν στοκάρουμε παραγωγή, θέλουμε τα προϊόντα μας να είναι φρέσκα και καλύπτουμε μόνο τις παραγγελίες που έχουμε».
Αναπτυξιακοί σχεδιασμοί
Σε ετήσια βάση η παραγωγική δυναμική στο εργαστήρι της Rawyal κυμαίνεται σε 25 χιλ. συσκευασίες, με τους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς να περιλαμβάνουν επενδύσεις σε εξοπλισμό, προκειμένου να ενισχυθούν οι όγκοι πωλήσεων ώστε να ανοίξει και ο δρόμος για την είσοδο και σε διεθνή ράφια, όπως η Κύπρος, η Γαλλία και η Ολλανδία, όπου ήδη έχουν γίνει αρχικές προσεγγίσεις. Μέχρι στιγμής το εγχείρημα έχει απορροφήσει κεφάλαια της τάξεως των 25 χιλ. ευρώ, που αποτελούν ίδια χρηματοδότηση, ενώ η δυναμική του τζίρου κυμαίνεται σε περίπου 50 χιλ. ευρώ.