Skip to main content

Επενδύσεις 25 εκατ. από τη Μασούτης το 2015

Από την έντυπη έκδοση 

Σε τουλάχιστον 25 εκατ. ευρώ ανεβάζει η Μασούτης το επενδυτικό της πρόγραμμα για το 2015, το οποίο περιλαμβάνει περί τα δέκα νέα καταστήματα και ριζικές ανακαινίσεις τεσσάρων Grand Μασούτης, στο πρότυπο της επιτυχούς αναμόρφωσης που πραγματοποίησε τον Δεκέμβριο στο Grand της Θέρμης Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», η Μασούτης εισέρχεται για πρώτη φορά στη Χίο, καθώς εξαγόρασε τα δύο τοπικά σούπερ μάρκετ Λεβίδης, τα εγκαίνια των οποίων έχουν προγραμματιστεί για τα μέσα Φεβρουαρίου. Αργότερα, περί τα τέλη Φεβρουαρίου – αρχές Μαρτίου, αναμένεται να ανοίξει και το πρώτο σούπερ μάρκετ Μασούτης στη Λαμία, καθώς οι πολύμηνες συζητήσεις για τη μίσθωση χώρου ευοδώθηκαν – η «Ν» είχε ενημερώσει για το σχετικό ενδιαφέρον.

Στόχος της βορειοελλαδικής λιανεμπορικής αλυσίδας είναι να ανοίξει περί τα δέκα νέα καταστήματα εντός της τρέχουσας χρονιάς, φθάνοντας έτσι στα 264 από 254 σήμερα, έχοντας ως προτεραιότητα την επέκτασή της με άλλα δύο σημεία πώλησης στην Εύβοια, όπου ήδη διατηρεί τρία καταστήματα στη Χαλκίδα και ένα στο Αλιβέρι, και με ακόμα ένα σημείο στη Λάρισα, όπου έχει παρουσία με τρία καταστήματα.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ανακαινιστεί, κατά σειρά, στο πρώτο εξάμηνο τα Grand στην οδό Λαγκαδά (Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης) και στην Ξάνθη, και στο δεύτερο εξάμηνο τα Grand στην Καλαμαριά και στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας.

Εκτιμάται ότι οι επενδύσεις για τα νέα καταστήματα θα πλησιάσουν τα 15 εκατ. ευρώ, ενώ για τις ανακαινίσεις των Grand αλλά και των μικρότερων καταστημάτων θα ξεπεράσουν τα 10 εκατ. ευρώ. Το ενδιαφέρον για τα Δήμητρα Μάρκετ Γαλαξίας της Κέρκυρας, με δίκτυο 19 καταστημάτων στο νησί, παραμένει σταθερό, αλλά, όπως λένε πηγές της Μασούτης, το αν θα εκδηλωθεί στην πράξη ή όχι θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα της αποτίμησης της αξίας τους την οποία έχει αναλάβει ελεγκτικός οίκος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Μασούτης εδώ και λίγο καιρό έχει τοποθετήσει στα ράφια της γάλα ιδιωτικής ετικέτας (Mr Grand), υψηλής παστερίωσης και διάρκειας 30 ημερών, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν θα κάνει κίνηση για προϊόν ιδιωτικής ετικέτας στο φρέσκο γάλα.

Ο όμιλος Μασούτη έκλεισε το 2014 με κύκλο εργασιών 742,9 εκατ. ευρώ, οριακά αυξημένο έναντι των 738,9 εκατ. ευρώ του 2013, ενώ, σύμφωνα με εκτιμήσεις, η προ φόρων κερδοφορία για την περσινή χρονιά θα κυμανθεί τουλάχιστον στα επίπεδα του 2013, δηλαδή τουλάχιστον στα 17,5 εκατ. ευρώ.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΛΙΔΗΣ – [email protected]