Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Enterprise Greece και η eBay, ανακοίνωσαν σήμερα τη συνεργασία τους για την ενδυνάμωση των ελληνικών επιχειρήσεων μέσα από την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού και την παγκόσμια προβολή τους. Πρόκειται για ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που θα προωθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις σε 190 αγορές ανά τον κόσμο, μέσα από την παγκόσμια επιτυχημένη πλατφόρμα της eBay.
Ηλεκτρονικό περίπτερο
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η δυναμική των δύο αυτών συνεργατών, σε συνδυασμό με την εμπειρία που διαθέτουν, θα δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο, υποστηρικτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα παρέχει καθοδήγηση για το πώς να γίνει κανείς επιτυχημένος πωλητής της eBay.
Σε αυτό το πλαίσιο, θα σχεδιαστεί ένα ελληνικό ηλεκτρονικό περίπτερο (Greek Corner), προώθησης και προβολής των ελληνικών προϊόντων στους καταναλωτές της eBay διεθνώς. Επιπρόσθετα, η συνεργασία θα περιλαμβάνει συνεχή υποστήριξη, επιχειρησιακή ανάπτυξη, διευρυμένα όρια πωλήσεων και μία ειδική σελίδα συμμετοχής στα ελληνικά.
Ο Ilya Kretov, γενικός διευθυντής για τις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές της eBay δήλωσε: «η eBay έχει μετασχηματιστεί σε κάτι μεγαλύτερο από ένα απλό marketplace για αγορές. Έχει μετατραπεί σε ένα σημαντικό μέσο εξαγωγών και εργαλείο εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις.
Η Ελλάδα, μια χώρα που διαθέτει έναν μεγάλο αριθμό μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για εμάς. Αξίζει να σημειωθεί πως μόνο το 2019, 12.000 ελληνικές επιχειρήσεις εξήγαγαν πάνω από ένα εκατομμύριο ελληνικά προϊόντα.
Με αυτό ως δεδομένο, αναζητούμε ευκαιρίες προκειμένου να επενδύσουμε και να αναπτύξουμε τις συνεργασίες μας στην Ελλάδα».
Η Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Enterprise Greece, σχολίασε: «κύρια δέσμευσή μας είναι η στήριξη των ελληνικών εξαγωγών στις διεθνείς αγορές και η γνωστοποίηση των υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων σε καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Enterprise Greece προχώρησε σε έναν ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό προκειμένου να στηρίξει την τοπική επιχειρηματική κοινότητα για τη διατήρηση της διεθνούς της παρουσίας.
Οι νέες πρωτοβουλίες, περιλάμβαναν διαδικτυακούς ελληνικούς καταλόγους εξαγωγών, ψηφιακό “live” newsfeed με τις τελευταίες εξελίξεις σε όλες τις αγορές και τρόπους διείσδυσης σε αυτές κατά τη διάρκεια του Covid-19, ψηφιακές εκδηλώσεις καιB2Bs για αγορές στόχους, καθώς και online καμπάνιες, όπως, “Υποστηρίξτε τις ελληνικές εξαγωγές” για την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων/υπηρεσιών.
Με τον στόχο οι ελληνικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε 182 εκατομμύρια πιθανούς αγοραστές σε 190 αγορές παγκοσμίως, μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας και την παγκόσμια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου eBay.com, αυτή η συνεργασία θα ανοίξει τον δρόμο σε νέες ευκαιρίες, αναδεικνύοντας την αξία των ελληνικών προϊόντων στην παγκόσμια αγορά».
Πηγή: ΑΜΠΕ