Μειωμένη κατά 80% είναι η διαφημιστική δαπάνη της ΕΥΔΑΠ κατά τη διάρκεια των τελευταίων 13 μηνών, σύμφωνα με ανακοίνωση της διοίκησης της εταιρείας, η οποία διαψεύδει σημερινά δημοσιεύματα μερίδας του Τύπου.
Όπως διευκρινίζει μάλιστα, το πραγματικό κονδύλι της διαφήμισης ανέρχεται στα 400.000 ευρώ και όχι στα 2,4 εκατ. ευρώ, όπως αναπαράχθηκε στον ελληνικό Τύπο.
Παράλληλα, η εταιρεία καθιστά σαφές ότι το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει σε μία στοχευμένη ενημερωτική εκστρατεία, για την ευρεία δημοσιοποίηση του Κοινωνικού Τιμολογίου αλλά και του Προγράμματος Ευνοϊκών Ρυθμίσεων, για όσους πολίτες επιθυμούν να διακανονίσουν τις οφειλές τους έως 30 Σεπτεμβρίου.
«Πρόκειται για μία αναγκαία και απαραίτητη δαπάνη, η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα από όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (πλην ενός) της εταιρείας. Η καμπάνια αυτή θα γίνει σε τηλεόραση, ραδιόφωνα εφημερίδες, social media, μετρό, λεωφορεία και θα κοστίσει το μέγιστο 850 χιλ. ευρώ, ποσό που είναι μικρότερο από το 0,4% των συνολικών οφειλών πελατών προς την ΕΥΔΑΠ» προστίθεται, στην ίδια ανακοίνωση.
«Ακόμα και προσθέτοντας το ποσό αυτό της ειδικής – στοχευμένης καμπάνιας και πάλι, το τελικό ποσό της συνολικής δαπάνης προβολής θα είναι μικρότερο από το μισό του ποσού που ψευδώς αναφέρεται σε κάποια δημοσιεύματα» καταλήγει η εταιρεία.