Διεύρυνση εμφάνισαν στο β’ τρίμηνο του 2017 οι ζημιές της Frigoglass, καθώς ανήλθαν σε 24,6 εκατ. ευρώ έναντι 16,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Σε προσαρμοσμένη βάση, παράλληλα, οι ζημιές της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 2,7 εκατ. ευρώ από 491.000 ευρώ πέρυσι.
Πτώση της τάξης του 12,1% παρουσίασαν και οι πωλήσεις, οι οποίες περιορίστηκαν στα 121,1 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη EBITDA, από την πλευρά τους, συρρικνώθηκαν κατά 9,4% στα 15,7 εκατ. ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν κατά 5,2% στα 8,3 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, θετική εξέλιξη καταγράφηκε στο περιθώριο EBITDA, το οποίο βελτιώθηκε κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 13%.
Η αύξηση του περιθωρίου αποδίδεται στο ευνοϊκότερο μίγμα πωλήσεων στον κλάδο της επαγγελματικής ψύξης, στην αύξηση των τιμών στον κλάδο υαλουργίας στη Νιγηρία και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Στα θετικά προστίθεται, επίσης, και η αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη, χάρη στην αυξημένη ζήτηση από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola.
Σε επίπεδο εξαμήνου, οι ζημιές της εταιρείας ανήλθαν σε 36,8 εκατ. ευρώ έναντι 25,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016 και οι πωλήσεις περιορίστηκαν κατά 10,1% στα 215,4 εκατ. ευρώ.
naftemporiki.gr