Skip to main content

ΑΚΥΡΟ

Συνέντευξη στη Λέττα Καλαμαρά

Ετήσια ανάπτυξη 20% εμφανίζει η Skroutz και από την επόμενη χρονιά ετοιμάζεται να διευρύνει το καλάθι τω πρϊόντων της και με επιλεκτικές κατηγορίες ειδών σούπερ μάρκετ. 

Η δημοφιλής ελληνική πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών που βρίσκεται πλέον ξανά στα χέρια των ιδρυτών της και συγκεκριμένα στους Γιώργο Αυγουστίδη, Βασίλη Δήμο και Γιώργο Χατζηγεωργίου μετρά 6 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα. Όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο στούντιο της «Ν» ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, ένας εκ των τριών ιδρυτών της εταιρείας, στόχος είναι παράλληλα με τη Skroutz να συμβάλουν στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Κάμερα, μοντάζ: Χρήστος Λώλος