Όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας, της εταιρικής διακυβέρνησης και των επιδόσεων αειφορίας περιλαμβάνει η τέταρτη κατά σειρά, ετήσια ενοποιημένη έκθεση της Coca-Cola Hellenic Bottling Company αναδεικνύοντας μια χρονιά με ισχυρά αποτελέσματα και επιδόσεις.
Φέτος, η έκθεση ακολουθεί τις κατευθυντήριες γραμμές του Global Reporting Initiative G4 Comprehensive και ορισμένα από τα σημαντικότερα αποτελέσματα που προκύπτουν από τη δραστηριότητα είναι τα εξής:
- όγκος πωλήσεων 2,1 δισ. κιβώτια εξυπηρετώντας τις ανάγκες 594 εκατ. καταναλωτών διεθνώς, άμεση απασχόληση για περισσότερους από 33.000 εργαζόμενους, καθαρά κέρδη 280 εκατ. ευρώ,
- επένδυση 8,2 εκατ. ευρώ σε προγράμματα υποστήριξης τοπικών κοινωνιών,
- 6.000 ώρες εθελοντικής εργασίας,
- μείωση της κατανάλωσης νερού κατά 5,5% σε σχέση με το 2014
- μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 14,2% σε σχέση με το 2014.
Ο Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC, σχολίασε σχετικά ότι το 2015 αποτέλεσε ορόσημο θετικών, βελτιωμένων επιδόσεων σε κάθε τομέα της δραστηριότητας.
Η Ελλάδα
Στην Ελλάδα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι σταθερά προσηλωμένη στη στρατηγική της να δημιουργεί αξία στη χώρα, μέσα από την παραγωγική και εμπορική της δραστηριότητα.
Μεταξύ των επιδόσεων στην τοπική αγορά αναφέρεται η εξοικονόμηση 204.605.000 λίτρων νερού ετησίως σε 29 νησιά, η μείωση του δείκτη χρήσης ενέργειας κατά 6,2% και η μείωση του δείκτη χρήσης νερού κατά 10,2%, καθώς και η ανακύκλωση του 86,6% των στερεών αποβλήτων.
Ταυτόχρονα επενδύθηκαν 1 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση υποδομών σε 12 σχολεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα από το πρόγραμμα «Το Σχολείο που θέλεις» και δημιουργήθηκαν ευκαιρίες σταδιοδρομίας για νέους απόφοιτους μέσα στο Graduate Trainee Program.