Skip to main content

Gary Lubner: Ποιο είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας για τον manager

Από την έντυπη έκδοση

Συνέντευξη στη Σοφία Εμμανουήλ
[email protected]

«Ξεκάθαρο όραμα και στόχοι, εμπλοκή των κατάλληλων ανθρώπων και εστίαση στην απόδοση, είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας για τον manager ενώ και… όταν κάνει λάθος πρέπει να το παραδεχτεί, γιατί οι άνθρωποι στην εταιρεία ήδη το γνωρίζουν… Κι αν επιμένει διαφορετικά χάνει την αξιοπιστία του» λέει με αφοπλιστική ειλικρίνεια, αναδεικνύοντας σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τις αξίες του ηθικού επιχειρείν και τις δεξιότητες των εργαζομένων του, ο Gary Lubner, CEO της Belron (Carglass, Autoglass, Safelite) -ενός κολοσσού που επενδύει αποκλειστικά στην επισκευή κι αντικατάσταση κρυστάλλων για οχήματα-, τον οποίο συναντήσαμε στο πρόσφατο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ.

Στα βήματα του παππού του Morrie Lubner, που ίδρυσε την εταιρεία στο Cape Town το 1897 και συνέχισε ο πατέρας του Ronnie Lubner, αναλαμβάνοντας το 1950, ο Gary Lubner εξηγεί σε συνέντευξή του στη «N» γιατί τον εμπνέει ο Nelson Mandela, πώς διαχειρίστηκε διλημματικές καταστάσεις, πώς πήρε τις δύσκολες αποφάσεις καλλιεργώντας την ευθυκρισία μέσα από ένα μπαράζ εξαγορών και διείσδυση σε νέες αγορές με το μοντέλο franchise (που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2000) για να φτάσει στην επιτυχία και να καταστήσει τον όμιλο Belron market leader διεθνώς, με ετήσια έσοδα 3 δισ. ευρώ και πάνω από 27.000 εργαζόμενους.

Ολόκληρη η συνέντευξη στη «Ναυτεμπορική»