Skip to main content

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των μικρομεσαίων SUV

Αύξηση κατά 1% σημείωσαν οι πωλήσεις των μικρομεσαίων SUV (C-SUV) στην ελληνική αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων το πρώτο δίμηνο της χρονιάς. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το ποσοστό που κατέλαβε η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκίνητων τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο έφθασε το 21,9%.

Πουλήθηκαν 3.168 C‐SUV.

Το ήδη μεγάλο ποσοστό που κατείχαν τα μικρομεσαία SUV, από το 2020, το πρώτο δίμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 1%, ενώ συνολικά η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα κατέγραψε πτώση 18,1%.

Η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV καταλαμβάνει το υψηλότερο ποσοστό από την συνολική πίτα των πωλήσεων στην αξιολόγηση των οχημάτων τύπου SUV. Ειδικότερα, το πρώτο δίμηνο τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) απέσπασαν το 21,9% ενώ τη δεύτερη θέση πήραν τα B-SUV, τα οποία στη πλειοψηφία τους αποτελούν την υπερυψωμένη εκδοχή με στοιχεία από τα SUV της κατηγορίας των supermini. Τα B-SUV πήραν το 20,2% της αγοράς.

Η κατάταξη των πωλήσεων των μικρομεσαίων SUV (C-SUV) το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουάριου 2021:

1. Toyota C‐HR 499 15,75%.

2. Peugeot 3008 297 9,38%.

3. Nissan Qashqai 243 7,67%.

4. Volvo XC40 232 7,32%.

5. MINI Countryman 207 6,53%.

6. Dacia Duster 172 5,43%.

7. BMW X1 154 4,86%.

8. Μercedes GLA 134 4,23%.

9. Audi Q3 125 3,95%.

10. BMW X2 123 3,88%.

11. Hyundai Tuscon 110 3,47%.

12. Opel Grandland X 96 3,03%.

13. Mercedes GLB 90 2,84%.

14. Kia Sportage 89 2,81%.

15. Jeep Compass 89 2,81%.

16. Land Rover Range Rover Evoque 71 2,24%.

17. Volkswagen Tiguan 69 2,18%. 1

8. Skoda Karoq 62 1,96%.

19. Suzuki SX4 52 1,64%.

20. Kia Xceed 47 1,48% κ.ά.