Skip to main content

Η Zara από το μέλλον στην Ερμού

Από την έντυπη έκδοση

Με επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (σύνθεση εικονικής πραγματικότητας και φυσικού κόσμου), η Zara στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του σήματός της και κάνει την αρχή με επιλεγμένα καταστήματα του παγκόσμιου δικτύου της, μεταξύ των οποίων το κατάστημα στον αριθμό 9 της οδού Ερμού στην Αθήνα.

Από χθες, 12 Απριλίου, και για δύο εβδομάδες σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο το νέο concept τοποθετεί την υπερσύγχρονη τεχνολογία στο περιβάλλον λιανικής, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες εντός και εκτός του καταστήματος να κάνουν τις αγορές τους και να μοιράζονται ταυτόχρονα την εμπειρία τους. Η επαυξημένη πραγματικότητα γίνεται με τη χρήση κινητών τηλεφώνων μέσω της εφαρμογής Zara AR. Με την τοποθέτηση των smartphones στη γραφική σήμανση (QR code), τα μοντέλα Lea Julian και Fran Summers ζωντανεύουν φαινομενικά στις οθόνες εντός 7 έως 12 δευτερολέπτων, ενώ όλα τα σύνολα που παρουσιάζουν μπορούν να αγοραστούν άμεσα με ένα μόνο άγγιγμα στην εφαρμογή Zara AR, όπως επίσης και στο κατάστημα.

Οι βιτρίνες των καταστημάτων είναι άδειες προκειμένου να προβάλλουν σημάνσεις που θα ενθαρρύνουν τους πελάτες να αποκτήσουν πρόσβαση στην εφαρμογή Zara AR (Zara Augmented Reality), που ανέπτυξε ο creative director Ezra Petronio που εδρεύει στο Παρίσι, σε συνεργασία με τη γαλλική εταιρεία HOLOOH και το INRIA (Γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών). 

Με την επαυξημένη πραγματικότητα να βρίσκει όλο και περισσότερες εφαρμογές από τον πραγματικό κόσμο, η εμπειρία της Zara δείχνει πόσο η καινοτομία και η προηγμένη τεχνολογία μπορούν να επανασχεδιάσουν το συμβατικό λιανικό εμπόριο.