Βελτιωμένα εμφανίστηκαν το 2015 τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου Κορρές, καθώς οι ζημιές συρρικνώθηκαν στα 1,4 εκατ. ευρώ έναντι 1,9 εκατ. ευρώ το 2014.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων EBITDA ανήλθαν στα 8,2 εκατ. ευρώ από 5,1 εκατ. ευρώ προηγουμένως – αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του Ομίλου.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις παράλληλα, ενισχύθηκαν κατά 8%, στα 54,5 εκατ. ευρώ έναντι 50,6 εκατ. ευρώ το 2014, λόγω της θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών.
Στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Κορρές αναδείχθηκε πρωταθλήτρια μάρκα στην κατηγορία προσωπικής περιποίησης στο φαρμακείο – αποτέλεσμα του επιτυχημένου πλάνου επικοινωνίας και προώθησης.
Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, ο Όμιλος Κορρές, το 2016 θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη μάρκα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με νέα καινοτόμα προϊόντα, βασισμένα σε εξειδικευμένα φυσικά συστατικά με έμφαση στα ελληνικά βότανα, έρευνα, τεχνολογία αιχμής και κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα.