Το πρώτο δίκτυο εργαζόμενων γυναικών (Women’s Business Network – WBN) δημιούργησε η MetLife, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό της περιβάλλον.
Η ιδέα του WBN αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Diversity & Inclusion, αλλά και της επίσημης στρατηγικής της MetLife παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτό, αξίζει να σημειωθεί ότι για ένατη συνεχή χρονιά η MetLife βραβεύτηκε ως μία από τις «Top 50 Companies for Executives Women» από το National Association for Female Executives (NAFE) της Νέας Υόρκης.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα βραβείο «Top 50 Companies for Executives Women» απονέμεται σε εταιρείες όπου οι πολιτικές και οι πρακτικές τους ενθαρρύνουν την πρόοδο των γυναικών, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη των ηγετικών ικανοτήτων τους. Η MetLife αποδεικνύει ότι επενδύει στη γυναικεία φύση και στην επιχειρηματικότητα, με σκοπό την ανάπτυξη και την προώθηση των εργαζομένων γυναικών της.
Η στρατηγική του WBN έχει ως στόχο τη διαρκή ανάπτυξη των γυναικών της εταιρείας μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών, ενθαρρύνοντάς τους να επιδιώξουν την εξέλιξη και να φιλοδοξούν να φθάσουν μέχρι την κορυφή, καταλήγει η MetLife.