Skip to main content

Στην εποχή «Cosmote Telekom» περνάει ο ΟΤΕ – Πού στοχεύει η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands

Νέα εμπορική ονομασία με οδηγό το «Τ» - Η επόμενη μέρα ανάπτυξης

Νέα εμπορική ονομασία, «Cosmote Telekom», αντί «Cosmote», με το brand «T» στο λογότυπο να κυριαρχεί, όπως και το κόκκινο – μοβ χρώμα της Deutsche Telekom (magenta), καθιερώνει ο ΟΤΕ, ερχόμενος πιο κοντά με την ονομασία του βασικού του μετόχου.

Η αλλαγή της εμπορικής ονομασίας στην κατεύθυνση της υιοθέτησης του brand «T», της γερμανικής εταιρείας, αποτέλεσε αντικείμενο συστηματικής έρευνας από την πλευρά της διοίκησης του ΟΤΕ τα τελευταία τουλάχιστον δύο χρόνια.

Με βάση τις χθεσινές ανακοινώσεις της διοίκησης εκτιμάται ότι η αλλαγή γίνεται σταδιακά, με το Cosmote, ένα ισχυρό ελληνικό brand, να παραμένει προς το παρόν στην εμπορική ονομασία. Η αφαίρεσή του πιθανότατα θα αποτελέσει ένα επόμενο βήμα έπειτα από επιπλέον μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή.

Η Deutsche Telekom εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΤΕ το 2008 και σήμερα κατέχει ποσοστό 53,4%. Η συνεισφορά του Ομίλου ΟΤΕ στις οικονομικές επιδόσεις της Telekom είναι η τρίτη ισχυρότερη διεθνώς, μετά τις ΗΠΑ και τη Γερμανία.

«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα, που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Κώστας Νεμπής και πρόσθεσε: «Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε».

Magenda

Όπως επίσης σημειώνεται από τη διοίκηση του ΟΤΕ, η ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών κάνει πιο γνωστό στο ελληνικό κοινό και το χρώμα magenta, που αποτελεί ταυτότητα του brand Telekom παγκοσμίως. H Telekom είναι μία από τις λίγες μάρκες διεθνώς που αναγνωρίζεται από το εταιρικό της χρώμα, ενώ η ονομασία «Magenta» αξιοποιείται και στο portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών της.

Τονίζεται επίσης ότι η Telekom έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη Brand Finance Global 500 ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δισ. δολάρια.

Η γερμανική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία έχει περίπου 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Με περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Ιδιαίτερα ισχυρή είναι η παρουσία της στις ΗΠΑ με την T-Mobile US.

Η νέα υπογραφή, του Ομίλου ΟΤΕ ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο brand claim της Telekom «Connecting your world». Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Γαβριηλίδη, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, «με το “Συνδέουμε τον κόσμο σου” απευθυνόμαστε σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρουμε ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις».