Η προσαρμοστικότητα καθορίζει το επίπεδο ανθεκτικότητας των επιχειρήσεων ειδικά σε περιόδους κρίσεων, σε δύσκολα και σύνθετα οικονομικά περιβάλλοντα, όπως τόνισε ο κ. Γιώργος Μαργώνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, μιλώντας στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.
Σύμφωνα με τον κ. Μαργώνη, πέραν της προσαρμοστικότητας, η ηγεσία της Παπαστράτος παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο στόχο που δεν είναι άλλος από το να είναι χρήσιμη στην οικονομία και την κοινωνία.
Στο πλαίσιο αυτό o CEO της Παπαστράτος εξέφρασε την αισιοδοξία του για την ανθεκτικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, σημειώνοντας πως οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας άντεξαν μέσα από πολλαπλές κρίσεις και συνέχισαν να επενδύουν, ακόμη και σε αντίξοες συνθήκες, γεγονός που σημαίνει ότι είναι ανθεκτικές. Απαραίτητη όμως προϋπόθεση για την επιβίωση των εταιρειών σε ένα σύνθετο και δύσκολο περιβάλλον είναι ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός σε συνδυασμό με την αναγκαία προσαρμοστικότητα. Απτό παράδειγμα νηφαλιότητας, ψυχραιμίας και προσαρμοστικότητας αποτελεί η μετάβαση της Παπαστράτος σε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο, ενισχύοντας τις εξαγωγές της υλοποιώντας το όραμα της Philip Morris International.
Η Παπαστράτος στοχεύει στη δημιουργία του «εργοστασίου του μέλλοντος»
Όσον αφορά τον ρόλο της βιομηχανίας στην οικονομία ο επικεφαλής της Παπαστράτος επεσήμανε πως η βιομηχανία αποτελεί κρίσιμο πολλαπλασιαστή της οικονομίας, προσφέροντας ποιοτικές θέσεις εργασίας. Η Παπαστράτος στοχεύει στη δημιουργία του «εργοστασίου του μέλλοντος», αξιοποιώντας big data και ψηφιακά εργαλεία για την ενίσχυση της παραγωγικότητας – όχι για την αντικατάσταση ανθρώπων, αλλά για τη δημιουργία μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας στη δουλειά τους.
Αναφερόμενος στη σημασία οικοδόμησης εμπιστοσύνης στο νέο περιβάλλον στο οποίο καλούνται να κινηθούν οι ηγέτες σήμερα, ο κ. Μαργώνης επεσήμανε ότι η εμπιστοσύνη χτίζεται δύσκολα και γκρεμίζεται εύκολα, απαιτεί χρόνο, συνέπεια, σταθερότητα και διαφάνεια. Στο παρόν σύνθετο περιβάλλον, στο οποίο οι σχέσεις εμπιστοσύνης κλονίζονται και δοκιμάζονται τόνισε ότι χρέος της ηγεσίας είναι να είναι χρήσιμη για το σύνολο. «Ο καθένας μας πρέπει να είναι χρήσιμος για τους ανθρώπους – πελάτες, συνεργάτες, εργαζομένους», σύμφωνα με τον κ. Μαργώνη.