Skip to main content

Παπουτσάνης: Αύξηση πωλήσεων 21% με ενίσχυση των εξαγωγών το α΄ 3μηνο 2025

Διψήφια ανάπτυξη των επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης

Τον κύκλο εργασιών της για το α΄ τρίμηνο 2025 ανακοίνωσε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, κορυφαία ελληνική βιομηχανία σαπώνων και υγρών καλλυντικών στην Ελλάδα, μία εκ των μεγαλύτερων παραγωγών στην Ευρώπη.

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 17,2 εκατ. ευρώ (έναντι 14,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024), ήτοι αυξημένος κατά 21%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 61% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στον κύκλο εργασιών του α΄ τριμήνου 2025, το 28% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 15% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 42% από παραγωγές τρίτων και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Για το σύνολο του 2025, η εταιρεία προβλέπει διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών, τόσο ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης των υφιστάμενων και της έναρξης σημαντικών νέων συνεργασιών, όσο και χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων των επωνύμων προϊόντων, με δυναμική επέκταση σε νέες κατηγορίες και κανάλια, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

Η επισκόπηση ανά τομέα

Επώνυμα προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 26% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024, ως αποτέλεσμα της δυναμικής επέκτασης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της εισόδου της εταιρείας σε νέες σημαντικές κατηγορίες φροντίδας νοικοκυριού.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στις κατηγορίες Οικιακής Φροντίδας σχεδόν διπλασιάστηκε το α΄ τρίμηνο του έτους (+91% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο), χάρη και στη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας.

Θετικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις παραδοσιακές κατηγορίες δραστηριοποίησης, αυτές της Προσωπικής Περιποίησης, καταγράφοντας ανάπτυξη 4% το α΄ τρίμηνο του 2025 σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2024, κερδίζοντας μερίδιο σε μία αγορά που κινήθηκε οριακά θετικά (+0,6% σε αξία το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο).

Ξενοδοχειακά προϊόντα: Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 34% το α΄ τρίμηνο του 2025, οδηγούμενες τόσο από την ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης, όσο και από τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης παρουσίασαν αύξηση κατά 37%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες αναπτύχθηκαν με ισχυρό διψήφιο πρόσημο (+48%) το α΄ τρίμηνο του 2025 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2024. Εξίσου δυνατά ξεκίνησαν και οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων στην εγχώρια αγορά (+32% το α΄ τρίμηνο του 2025 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024).

Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη το α΄ τρίμηνο, καθώς έκλεισαν με αύξηση +21% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, χάρη στη διεύρυνση της συνεργασίας με υφιστάμενους πελάτες.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών συνέχισαν την ανοδική τους πορεία, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2024, κυρίως μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου.