Skip to main content

Intersport Football Store: Νέο concept καταστημάτων από τον όμιλο Fourlis

Στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αττική το πρώτο παγκοσμίως Intersport Football Store - Στο επίκεντρο το ποδόσφαιρο

Το πρώτο Intersport Football Store παγκοσμίως ετοιμάζεται να εγκαινιάσει ο Όμιλος Fourlis, βάζοντας γκολ στην αγορά των αθλητικών ειδών με ένα νέο concept καταστήματος, γεγονός που καθιστά για μία ακόμη φορά τη Fourlis πρωτοπόρο στην αγορά του retail.

Ο νέος τύπος καταστήματος της Intersport με εξειδίκευση στο ποδόσφαιρο και ό,τι αφορά στο συγκεκριμένο άθλημα ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τις επόμενες ημέρες στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αττική.

Σύμφωνα με κύκλους της εταιρείας, στα σχέδια είναι η συγκεκριμένη εμπορική δραστηριότητα να επεκταθεί περαιτέρω στην ελληνική αγορά αλλά και στις χώρες όπου έχει παρουσία η Fourlis. Η εταιρεία δρομολογεί τα επόμενα βήματά της προς αυτή την κατεύθυνση με προσεκτικό τρόπο. Ταυτόχρονα, όπως τονίζεται, αποκτά τη δυνατότητα να προσφέρει την τεχνογνωσία της όπου απαιτείται για τη διεθνή εξάπλωση του νέου μοντέλου καταστημάτων.

Ας σημειωθεί ότι η Intersport δραστηριοποιείται σε 42 χώρες και στην Ελλάδα εγκαινιάζει το πρώτο της Intersport Football Store διεθνώς.

Το νέο κατάστημα έχει έκταση 1.200 τ.μ., θα καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών, φιλάθλων του ποδοσφαίρου με όλα τα είδη και αξεσουάρ που αφορούν τη δραστηριότητα εντός των γηπέδων αλλά και πέριξ αυτών. Έχει δημιουργηθεί επίσης τμήμα B2B για την κάλυψη των αναγκών συλλόγων, ακαδημιών, σωματείων, ερασιτεχνών αλλά και επαγγελματιών του χώρου. Στις συλλογές του καταστήματος θα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, προϊόντα από διεθνείς ποδοσφαιρικούς συλλόγους για τους οπαδούς και φιλάθλους που επιθυμούν την αγορά συγκεκριμένων επώνυμων ποδοσφαιρικών ειδών.

Όπως τονίζεται, η ανάπτυξη του Intersport Football Store απαιτεί διαφορετική προσέγγιση και τακτική σε σύγκριση με τα μέχρι τώρα δεδομένα αναφορικά με τη δραστηριότητα του ομίλου Fourlis στην αγορά των αθλητικών ειδών, μιας και έρχεται να καλύψει μια εκπεφρασμένη επιθυμία του αγοραστικού κοινού για συγκεκριμένα προϊόντα. Στο σχεδιασμό περιλαμβάνεται η σύναψη συνεργασιών, καθώς και η ανάπτυξη εκδηλώσεων πάντα με επίκεντρο το ποδόσφαιρο.

Το νέο concept καταστήματος πέραν του φυσικού σημείου πώλησης θα υποστηρίζεται και με ηλεκτρονικό κατάστημα. Παράλληλα θα έχει ανεξάρτητη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.