Skip to main content

Hγετικό μερίδιο της Lenovo σε Ελλάδα και Κύπρο – Έμφαση στο ΑΙ

Στην κορυφή τόσο στα consumer προϊόντα με μερίδιο 26,2%, αλλά και στα commercial προϊόντα

Ηγετικό μερίδιο κατέκτησε η Lenovo στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου, βάσει των αποτελεσμάτων της IDC για το 2024.

Συγκεκριμένα η εταιρεία βρέθηκε στη Νο1 θέση στα συνολικά αποτελέσματα της χρονιάς, με μερίδιο 25,6% στα συνολικά αποτελέσματα, ενώ παράλληλα βρέθηκε στην κορυφή τόσο στα consumer προϊόντα με μερίδιο 26,2%, αλλά και στα commercial προϊόντα που απευθύνονται στον Δημόσιο Τομέα, όπου κατέγραψε για άλλη μία χρονιά υψηλό ποσοστό 37,6%, διατηρώντας την πρώτη θέση.

Όπως τόνισε o Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, κ. Παναγιώτης Μακρυνιώτης «για άλλη μία χρονιά, η Lenovo κατακτά την κορυφή, μια διάκριση που αντικατοπτρίζει τη σταθερή μας δέσμευση στην καινοτομία, την αριστεία και – πάνω απ’ όλα – την εμπιστοσύνη των πελατών μας. Αυτή η εμπιστοσύνη είναι η δύναμή μας και το κίνητρο που μας ωθεί να γινόμαστε κάθε χρόνο καλύτεροι». Και συμπλήρωσε εκφράζοντας τις ευχαριστίες του στην ομάδα της Lenovo, δίνοντας το στίγμα για τη συνέχεια, επισημαίνοντας πως «στη νέα εποχή που ανοίγεται μπροστά μας, με την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης, παραμένουμε αφοσιωμένοι στην αποστολή μας: να πρωτοπορούμε, να δημιουργούμε μοναδικές εμπειρίες και να σχεδιάζουμε το αύριο. Το ταξίδι συνεχίζεται, και τα καλύτερα έρχονται».