Επενδύσεις 12 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε για το 2016 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο του πενταετούς επενδυτικού πλάνου 2015 – 2019, συνολικού ύψους 50 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Αλέξανδρο Καραφυλλίδη, το 2016 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει προσηλωμένη στην εκτέλεση του επενδυτικού της πλάνου, όπως επίσης, και στην ανάπτυξη της καινοτομίας και της ενδυνάμωσης του προϊόντικού της χαρτοφυλακίου.
Ειδικότερα, στην αγορά διατίθεται ήδη το νέο «Tuborg Lemon Soda» – ένα καινούργιο προϊόν με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού που δημιουργεί νέες προοπτικές στην αγορά των αναψυκτικών. Επιπλέον, η μπύρα «Mythos», με ανανεωμένη και καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα συσκευασία easy open, ενισχύει τη θέση της στην αγορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ ανανεωμένη εικόνα παρουσιάζουν και οι «FIX Dark» και «FIX Weiss».
Στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας περιλαμβάνονται ο εμπλουτισμός και η διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων, αλλά και η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η επέκταση σε νέες αγορές. Συγκεκριμένα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη ολοκληρώσει δύο νέες συνεργασίες στις αγορές της Αυστραλίας και τις ΗΠΑ, με την τελευταία να επιτρέπει την περαιτέρω διείσδυση της μπύρας «FIX» στην συγκεκριμένη αγορά.
Όσον αφορά τη συγχώνευση με την Μύθος Ζυθοποιία, ο κ. Καραφυλλίδης επισήμανε ότι «ήταν πολύ σωστή απόφαση που πραγματοποιήθηκε σ’ ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και είχε ως αποτέλεσμα η νέα εταιρεία να γίνει ισχυρός πόλος στην αγορά της μπύρας». Προσέθεσε δε, ότι «στόχος της διοίκησης είναι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία να αλλάξει τον χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα».
Σημειώνεται ότι στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας συμμετέχουν με ποσοστό 51% ο όμιλος Carlsberg, και με ποσοστό 49% οι Έλληνες μέτοχοι Ιωάννης Χήτος, Ηλίας Γκρέκης και Γεώργιος Γκρέκης.