Ο ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ όμιλος Thanos Hotels & Resorts, με εμπειρία άνω των 50 ετών στην πολυτελή φιλοξενία, επεκτείνει δυναμικά την παρουσία του στην Ελλάδα, με στόχο τη δημιουργία 10 ξενοδοχειακών μονάδων. Ήδη λάνσαρε το brand Amyth με δύο ξενοδοχεία στη Μύκονο, ενώ πρόσφατα εξασφάλισε χρηματοδότηση 107 εκατ. ευρώ από την Τράπεζα Πειραιώς, ενισχύοντας τη δέσμευσή του στην ελληνική αγορά. Ο Παναγιώτης Κυπριανού, Business Development Director, αναλύει στη «Ναυτεμπορική» τη στρατηγική ανάπτυξης και το όραμα του ομίλου.
Ποια είναι τα οφέλη της συνεργασίας σας με την Τράπεζα Πειραιώς και της μεταφοράς των χρηματοδοτικών σας δραστηριοτήτων στην Ελλάδα; Πώς θα αξιοποιήσετε το πακέτο των 107 εκατ. ευρώ;
«Η στρατηγική μας συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς δεν αφορά μόνο τη χρηματοδότηση, είναι μια ξεκάθαρη δήλωση “we are here and ready to do business”. Θεωρούμε ότι η ύπαρξη τοπικών τραπεζικών εταίρων είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχή δραστηριοποίησή μας σε κάθε αγορά και η ανάγκη ενός ισχυρού τραπεζικού συνεργάτη στην Ελλάδα ήταν απαραίτητη για τα αναπτυξιακά μας σχέδια. Πρόκειται για έναν δυναμικό τραπεζικό οργανισμό με βαθιά γνώση του τομέα και ισχυρή παρουσία, στοιχεία που συνάδουν με τη στρατηγική μας στην Ελλάδα. Το χρηματοδοτικό πακέτο των 107 εκατομμυρίων ευρώ είναι κατανεμημένο σε τρεις βασικούς τομείς:
- Αναχρηματοδότηση υφιστάμενων δανειακών υποχρεώσεων, διασφαλίζοντας πιο ευέλικτη και ανταγωνιστική χρηματοοικονομική δομή.
- Εκτεταμένα πλάνα ανακαίνισης των υφιστάμενων ξενοδοχείων μας, ώστε να αναβαθμίσουμε τις μονάδες μας και να
ανταποκριθούμε στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς. - Επέκταση στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας το αναπτυξιακό μας πλάνο και την είσοδό μας σε μια αγορά με μεγάλες προοπτικές.
Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που ενισχύει τη θέση μας και μας δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε δυναμικά στον ελληνικό τουριστικό κλάδο».
Στη Thanos Hospitality Services επιδιώκουμε να προσφέρουμε ουσιαστική αξία στους Έλληνες ξενοδόχους, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους.

To επενδυτικό σας πλάνο για την Ελλάδα περιλαμβάνει δέκα νέα ξενοδοχεία μέσα σε τρία χρόνια. Πώς θα πετύχετε τον στόχο σας μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;
«Το πλάνο επέκτασής μας βασίζεται σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες:
- Ανάληψη ξενοδοχείων μέσω συμφωνιών διαχείρισης (management agreements).
- Μακροχρόνια μίσθωση υφιστάμενων ξενοδοχείων.
- Απόκτηση ξενοδοχείων με στόχο την αναβάθμιση και επανατοποθέτησή τους στην αγορά.
Η στρατηγική μας επικεντρώνεται στην ταχύτητα και την ευελιξία, επιλέγοντας υφιστάμενα ξενοδοχειακά ακίνητα αντί για νέες αναπτύξεις, διασφαλίζοντας γρήγορες αποδόσεις. Αν και στόχος μας είναι η προσθήκη 10 νέων ξενοδοχείων, το βασικό μας μέτρο επιτυχίας είναι η συνολική αξία των ακινήτων υπό διαχείριση, που σήμερα ξεπερνά τα 400 εκατ. ευρώ, να φτάσει στο 1 δισ. ευρώ σε 3-4 χρόνια.
Για την υποστήριξη αυτής της ανάπτυξης, δημιουργήσαμε το brand Amyth Hotels, το οποίο εστιάζει στα boutique ξενοδοχεία, με τρεις μονάδες ήδη σε λειτουργία. Η στρατηγική μας δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία αξίας και στην ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου υψηλών προδιαγραφών».
Πώς η Thanos Hospitality Services συμβάλλει στην επιτυχή διαχείριση των ξενοδοχειακών μονάδων στην ελληνική αγορά;
«Η Thanos Hospitality Services ξεχωρίζει για τον συνδυασμό εμπειρίας, καινοτομίας και πολυδιάστατης τεχνογνωσίας. Υπό την καθοδήγηση της οικογένειας Μιχαηλίδη, διαθέτει μια ισχυρή διοικητική ομάδα με γνώσεις από τη φιλοξενία και άλλους κλάδους της οικονομίας. Πρωτοπορεί στην υιοθέτηση τεχνολογίας, επενδύοντας σε ψηφιακά εργαλεία, ανάλυση δεδομένων και προηγμένες στρατηγικές διαχείρισης εσόδων, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της εμπειρίας των επισκεπτών. Με εμπειρία άνω των 50 ετών, εισέρχεται στην ελληνική αγορά με μια καινοτόμο προσέγγιση στη διαχείριση ξενοδοχείων, εστιάζοντας στη στρατηγική ανάπτυξη, την τεχνολογία και τις εμπορικές συνεργασίες».
Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην εφαρμογή του μοντέλου hotel management στην Ελλάδα, δεδομένου ότι μόλις τα τελευταία χρόνια αρχίζει να κερδίζει έδαφος στη χώρα;
«Η ελληνική ξενοδοχειακή αγορά εισέρχεται σε μια νέα εποχή, όπου η δεύτερη γενιά ιδιοκτητών καλείται να διαχειριστεί ένα πολύπλοκο περιβάλλον με αυξημένο ανταγωνισμό και ενίσχυση των διεθνών αλυσίδων. Οι απαιτήσεις του κλάδου έχουν αλλάξει ριζικά, καθιστώντας τη διαχείριση ενός ανεξάρτητου ξενοδοχείου πιο απαιτητική από ποτέ. Το μοντέλο του hotel
management προσφέρει στους ξενοδόχους τη δυνατότητα να διατηρήσουν τον έλεγχο της περιουσίας τους, ενώ παράλληλα επωφελούνται από την εξειδικευμένη γνώση και τις συνέργειες μιας έμπειρης διαχειριστικής ομάδας. Στη Thanos Hospitality Services αναγνωρίζουμε τις μεγάλες προοπτικές του μοντέλου αυτού και επιδιώκουμε να προσφέρουμε ουσιαστική αξία στους Έλληνες ξενοδόχους, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους».
Υπάρχουν μεγάλα projects που κυοφορούνται από τον όμιλό σας; Πρόσφατα μάθαμε ότι μετά το ιστορικό Berengaria στην Κύπρο, αναλαμβάνετε και το Palm Beach Resort στη Λάρνακα.
«Επιλέγουμε projects όχι βάσει μεγέθους, αλλά βάσει της αξίας που προσθέτουν στο χαρτοφυλάκιό μας και της δυνατότητάς τους να ενισχύσουν τη στρατηγική μας. Ως επενδυτές και οι ίδιοι, κατανοούμε τις ανάγκες της αγοράς και έχουμε χτίσει την εμπιστοσύνη μέσω της φήμης και της τεχνογνωσίας μας. Το Berengaria είναι ένα ορόσημο για την Κύπρο και θα επαναπροσδιορίσει τον τουριστικό κλάδο στα ορεινά της χώρας, αναδεικνύοντας μια περιοχή με τεράστιες προοπτικές. Αντίστοιχα, το Palm Beach είναι ένα έργο που αλλάζει τον χάρτη μιας ολόκληρης πόλης, αναβαθμίζοντας τη Λάρνακα και δίνοντάς της μια νέα τουριστική ταυτότητα».
Το βασικό μας μέτρο επιτυχίας είναι η συνολική αξία των ακινήτων υπό διαχείριση, που σήμερα ξεπερνά τα 400 εκατ.ευρώ, να φτάσει στο 1 δισ. ευρώ σε 3-4 έτη.