Skip to main content

VOYATZOGLOU: Καινοτομία και εξέλιξη στον κλάδο των Supermarkets

Αυτοματοποιημένα συστήματα και βιώσιμη ανάπτυξη στις αποθήκες των μεγάλων retailers. Το νέο έργο ορόσημο στην Αττική - Sponsored Content

Είναι κοινός τόπος ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στην ανάπτυξη υποδομών logistics. Αυτό επιβεβαιώνεται από την ανάπτυξη πολλών νέων, αποθηκευτικών χώρων τόσο στην Αττική όσο και στην υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα γενικότερα.

Από αυτή την ανάπτυξη δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν οι μεγάλοι “παίκτες” του Retail, όπως οι μεγάλες αλυσίδες supermarkets, που συνεχίζουν να επενδύουν σε  υποδομές Logistics, είτε προχωρώντας στην απόκτηση νέων αποθηκευτικών χώρων είτε αναβαθμίζοντας τις υπάρχουσες αποθήκες τους βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Από πρόσφατα στοιχεία προκύπτει ότι οι 35 μεγαλύτερες αλυσίδες supermarket επένδυσαν την τελευταία τετραετία συνολικά 2,075€ δισ. εκ των οποίων το 78% αφορά αγορά ακινήτου, κτιριακά και τεχνικά έργα.

Οι επενδύσεις αυτές στοχεύουν στη βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας, με μείωση των χρόνων παράδοσης και κατά συνέπεια τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών, και παράλληλα στη μείωση των λειτουργικών εξόδων που επιτυγχάνουν με τη χρήση νέων, σύγχρονων τεχνολογιών στη διαχείριση των κέντρων διανομών τους.

Ο ‘Ομιλος VOYATZOGLOU, είναι άμεσα συνυφασμένος με τον χώρο του εξοπλισμού μεγάλων αλυσίδων Καταστημάτων και Αποθηκών από όλο το φάσμα του Retail και τον έχουν εμπιστευτεί πολλές μεγάλες αλυσίδες supermarkets. Η τεχνογνωσία και η εμπειρία των μηχανικών του στα intralogistics σε συνδυασμό με  το ευρύ portfolio λύσεων από απλές, συμβατικές λύσεις ραφιών για διαχείριση/αποθήκευση  παλέτας και κιβωτίου έως ημιαυτόματες αλλά και πλήρως αυτοματοποιημένες φέρνουν τον Όμιλο VOYATZOGLOU σήμερα να είναι ο Νo. 1 πάροχος λύσεων για την αποτελεσματική διαχείριση της αποθήκης.

Πλεονεκτήματα

Οι επενδύσεις που πραγματοποιούνται έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν τις εταιρείες και να τους δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σε βάθος δεκαετίας. Σήμερα οι μεγάλες αλυσίδες supermarkets έρχονται αντιμέτωπες με σοβαρό πρόβλημα έλλειψης εργατικού δυναμικού για τα Operations των αποθηκών τους. Εξ ου εκδηλώνεται μεγάλο ενδιαφέρον για τις λύσεις ημιαυτόματων ή και πλήρως αυτοματοποιημένων αποθηκών  οι οποίες προσφέρουν εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού, απαιτούμενου χώρου, και επιτυγχάνουν ελαχιστοποίηση λαθών. Κατά συνέπεια όλα τα ανωτέρω συμβάλλουν στη μείωση του λειτουργικού κόστους και στη γρήγορη απόσβεση της επένδυσης σε τέτοια συστήματα.

Με σημείο αναφοράς το σύστημα αυτόματης διαχείρισης παλέτας, 3D pallet shuttle, που προσφέρει και έχει επιτυχώς εγκαταστήσει σε πελάτες του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να αναβαθμίσουν και να αυτοματοποιήσουν διαδικασίες στα διαμετακομιστικά τους κέντρα γενικότερα. Λύσεις “Goods To Person” ή και “ACR” (Autonomous Case Handling Robots) για την υποστήριξη της συλλογής των παραγγελιών είναι μερικά από τα τρέχοντα έργα που έχουμε αυτή τη στιγμή προς μελέτη, αξιολόγηση για να πάρουν το δρόμο της υλοποίησης. Στον Όμιλο VOYATZOGLOU έχουν το εύρος των λύσεων, την εμπειρία ετών και τη γνώση ώστε να προτείνουν, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τέτοιες λύσεις σε πελάτες τους, συμβάλλοντας πάντα στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους και στη βελτίωση των Logistics.

Πολλαπλές λύσεις

Ήδη από πέρυσι, στον Όμιλο VOYATZOGLOU, υλοποιήθηκαν τα κέντρα αποθηκών δυο μεγάλων αλυσίδων supermarkets σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προσφέροντας λύσεις τόσο σε ξηρό όσο και σε κατεψυγμένο περιβάλλον. Το τρέχον έτος υλοποιείται το μεγαλύτερο έργο εξοπλισμού αποθήκης στα όρια της Αττικής. Πρόκειται για έργο ενός από τους μεγαλύτερους retailer, ο οποίος τους εμπιστεύτηκε τη δημιουργία νέων αποθηκών με σύγχρονα συστήματα αποθήκευσης. Σε ένα κτίριο συνολικής έκτασης 70.000τ.μ. εγκαταθήστανται λύσεις από συμβατικά ράφια αποθήκευσης παλετών (Β2Β), πυκνά συστήματα αποθήκευσης pallet shuttle, δημιουργούνται picking tunnels για την υποστήριξη της συλλογής κιβωτίων/παραγγελιών προσφέροντας ευελιξία στις διαδικασίες του και στη λειτουργία της αποθήκης όσο και αποτελεσματικότητα στο συνολικό εύρος του Supply Chain που καθημερινά θα διαχειρίζεται. Το έργο αναμένεται να παραδοθεί το Q2 του τρέχοντος έτους.

Σημαντικά έργα ήδη συζητούνται και βρίσκονται στον σχεδιασμό. Oι μεγάλοι retailers, supermarkets, έχοντας εκτεταμένα δίκτυα πωλήσεων και άμεση επαφή με τους καταναλωτές δεν θα μπορούσαν να μην αξιολογούν λύσεις για άμεση και σωστή, χωρίς λάθος, παράδοση παραγγελιών. Εκτός από τις μεγάλες, κεντρικές αποθήκες τα μικρότερα hubs ή και dark stores είναι εξίσου σημαντικά για να εξυπηρετηθεί η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση. Σε αυτό το κομμάτι της δραστηριότητάς των μεγάλων αλυσίδων supermarkets, στον Όμιλο VOYATZOGLOU διακρίνουν επιπλέον ευκαιρίες υιοθέτησης κι εφαρμογής αυτόματων λύσεων. Ο συνδυασμός της απαίτησης για ελαχιστοποίηση του απαιτούμενου χώρου και υψηλής απόδοσης (throuput) συνηγορεί υπέρ της επένδυσης σε συστήματα ACR & Goods to Person για να μπορέσει να βγει η δουλειά και να εξυπηρετηθούν οι παραγγελίες, οι οποίες υποβάλλονται μαζικά μέσω των Apps των ίδιων των retailers ή των συνεργαζόμενων εταιρειών που τις εξυπηρετούν.

Ο Όμιλος VOYATZOGLOU έχει τις λύσεις  και μπορεί να τις προσαρμόσει  σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, με τη βοήθεια και το expertise μεγάλων οίκων του εξωτερικού που συνεργάζεται. Και φυσικά να τις υποστηρίξει μετά την πώληση- After Sales Service- συμβάλλοντας θετικά στην εξέλιξη των πελατών του.

Ευελπιστούν πως μέσα στο τρέχον οικονομικό έτος θα μπορέσουν να ανακοινώσουν σημαντικά έργα σε αυτό το πεδίο, έργα που βρίσκονται είτε στο στάδιο υλοποίησης, είτε στο στάδιο ανάλυσης και μελέτης.