Skip to main content

Βίκος: Το Νο1 Φυσικό Μεταλλικό Νερό στην Ελλάδα για το 2024*

Ποιότητα, καινοτομία και βιωσιμότητα σε κάθε σταγόνα
- Sponsored Content

Όταν το νερό έχει ιστορία, ποιότητα και αυθεντικότητα, δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά μια εμπειρία. Και η εμπειρία αυτή έρχεται με το όνομα Βίκος. Έχοντας κατακτήσει την κορυφή της ελληνικής αγοράς για το 2024, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος είναι η κορυφαία επιλογή των καταναλωτών, με μερίδιο αγοράς 20,4%*. Η διάκριση αυτή δεν ήρθε τυχαία – είναι το αποτέλεσμα ενός συνδυασμού στρατηγικής, αφοσίωσης στην ποιότητα και συνεχούς καινοτομίας.

Η απόλυτη φυσική απόλαυση

Το brand Βίκος δεν είναι απλώς νερό. Είναι το αποτέλεσμα της μοναδικής καθαρότητας που προέρχεται κατευθείαν από την πηγή. Οι καταναλωτές το επιλέγουν γιατί ξέρουν ότι είναι το πιο αυθεντικό νερό, χωρίς συντηρητικά ή τεχνητές προσθήκες. Η 100% φυσική του προέλευση εγγυάται την άριστη γεύση και την απόλυτη αναζωογόνηση. Για το 2024, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δεν είναι απλώς η κορυφαία επιλογή* – είναι ο βασιλιάς της ελληνικής αγοράς.

Καινοτομία και στρατηγική ανάπτυξη

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, η εταιρεία πίσω από το brand Βίκος, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία και την ανάπτυξη με πρωτοβουλίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς. Από τη δημιουργία της σειράς φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος, που αγαπήθηκαν για την φυσική τους σύνθεση και την απολαυστική γεύση τους, μέχρι τη δυναμική είσοδο στην αγορά HORECA, η μάρκα αποδεικνύει τη διαρκή της εξέλιξη. Με τις premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου, ειδικά σχεδιασμένες για τον τομέα της εστίασης, ενισχύει την παρουσία της, ανταγωνιζόμενη επάξια τους μεγαλύτερους παίκτες της βιομηχανίας.

Η συμμετοχή στην έκθεση HORECA 2025 αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην κατεύθυνση αυτή, προβάλλοντας τις καινοτόμες λύσεις της και ενδυναμώνοντας τις συνεργασίες με επιχειρήσεις που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους.

Επαναλανσάρισμα με στυλ: Το Βίκος Cool Tea

Το αγαπημένο Βίκος Cool Tea επιστρέφει δυναμικά στην αγορά με ανανεωμένο packaging και φρέσκια εικόνα. Το premium παγωμένο τσάι της εταιρείας, που συνδυάζει φυσικά συστατικά με την μοναδική του γεύση, αναδεικνύει τη φυσικότητα και την ποιότητα, δίνοντας μια υγιεινή και δροσιστική εναλλακτική στο παραδοσιακό παγωμένο τσάι. Το νέο λανσάρισμα φέρνει μαζί του μια ανανεωμένη εμπειρία για τον καταναλωτή μέσα από τις νέες συσκευασίες αλουμινίου και ενισχύει την παρουσία του brand στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση ροφημάτων.

Δέσμευση στην κοινωνία και το περιβάλλον

Όμως, η μάρκα Βίκος δεν είναι μόνο ηγετική στον τομέα της ποιότητας και της καινοτομίας. Είναι και ηγέτης στην κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για βιωσιμότητα, η εταιρεία συνεχώς επενδύει σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της. Από τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών παραγωγής, μέχρι την ενεργό συμμετοχή σε δενδροφυτεύσεις, το brand Βίκος αποδεικνύει καθημερινά τη δέσμευσή του για έναν καλύτερο κόσμο.

Η υποστήριξη σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, οι συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης, και η συμμετοχή σε αθλητικές διοργανώσεις είναι μόνο μερικά από τα πολλά παραδείγματα του κοινωνικού αποτυπώματος που αφήνει η εταιρεία. Η μάρκα Βίκος είναι πάντα εκεί για να υποστηρίξει τις ανάγκες των ανθρώπων, αλλά και να ενισχύσει τη ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας με δράσεις που προάγουν την παράδοση και τη δημιουργικότητα.

Το μέλλον της μάρκας Βίκος

Το brand Βίκος δεν είναι μόνο το νερό της φύσης, είναι η έκφραση μιας φιλοσοφίας που συνδυάζει την αριστεία με την υπευθυνότητα. Με στρατηγική ανάπτυξης που επικεντρώνεται στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, η μάρκα Βίκος συνεχίζει να είναι η επιλογή για εκείνους που αναζητούν το καλύτερο για τους ίδιους και τον κόσμο γύρω τους.

Με το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στην κορυφή*, το μέλλον μοιάζει λαμπρό. Οι αξίες που το χαρακτηρίζουν, η ποιότητα και η αειφορία, είναι τα θεμέλια για την συνεχιζόμενη επιτυχία του. Και για το 2025 και τα επόμενα χρόνια, το brand Βίκος δεν είναι απλώς μια επιλογή. Είναι η αυθεντικότητα που ρέει στις ζωές μας.

*NielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water