Ηγετικό ρόλο αναλαμβάνει η Miele Hellas στο Cluster Adria Aegean, που περιλαμβάνει τις Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία-Ερζεγοβίνη μαζί με τις Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Κόσοβο, τις αγορές των οποίων επέβλεπε η εταιρεία εδώ και 5 χρόνια.
Συνολικά η Miele Hellas θα συντονίζει 8 χώρες, ακολουθώντας την παραδοσιακή φιλοσοφία της μητρικής εταιρείας που συνοψίζεται στο «Immer Besser», που σημαίνει πάντα καλύτερα.
Όπως τόνισαν οι ιδιοκτήτες της Miele, Dr Markus Miele και Dr Reinhard Zinkann, «η δημιουργία του νέου Cluster Adria Aegean ενισχύει την παρουσία μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, βελτιώνει την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και ευθυγραμμίζεται με τους στρατηγικούς μας στόχους για ανάπτυξη και καινοτομία».
Ταυτόχρονα υπογράμμισαν την εμπιστοσύνη τους στη διοικητική ομάδα και στους ανθρώπους Miele Hellas. Από την πλευρά του ο Θάνος Κυριαζής, Managing Director του νέου Miele Cluster Adria Aegean, σημείωσε πως «η εξέλιξη σηματοδοτεί μια ενισχυμένη περιφερειακή δομή λειτουργίας, εξασφαλίζοντας αυξημένη αποδοτικότητα και μεγαλύτερη συνέργεια μεταξύ των αγορών. Ο αναμενόμενος συνολικός κύκλος εργασιών του cluster το 2025 θα ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ με περαιτέρω ανάπτυξη των καναλιών διανομής και των προϊοντικών κατηγοριών σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Είναι η μοναδική ευκαιρία για την ελληνική θυγατρική να διαδραματίσει κομβικό ρόλο σε επίπεδο μεγαλύτερης γεωγραφικής περιφέρειας».
Με βάση το σχεδιασμό της εταιρείας ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ τζίρου το 2030 θα επιτευχθεί νωρίτερα, μετά και τη δημιουργία του νέου cluster χωρών.
Σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή, η εταιρεία έχει επιδείξει δυναμική ανάπτυξη σε όλες τις χώρες ευθύνης της, ακολουθώντας το επιχειρηματικό μοντέλο επιλεκτικής διανομής που αναπτύσσει μεθοδικά καθώς και τη συνεχόμενη, σταθερή επένδυση στο brand Miele. Κατά την οικονομική χρήση του 2024 οι καθαρές πωλήσεις της αυξήθηκαν από 36 σε 40 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές σημείωσαν άνοδο 44%. Παράλληλα, η εταιρεία παρέμεινε σταθερή στο πλάνο ανάπτυξης του μοντέλου Direct-to-Consumer, με άνοιγμα νέων υβριδικών καταστημάτων, την εξωστρέφεια του brand Miele και τις επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό και εργασιακό περιβάλλον.
Η εταιρεία έχει σταθερή παρουσία στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής Miele Hellas, τα τελευταία 54 χρόνια, ανεξάρτητα από την κρίση και την οικονομική κατάσταση. Ο τζίρος της εταιρείας στη χώρα μας το 2024 ανήλθε στα 29,3 εκατ. ευρώ, και το πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών που διαθέτει αριθμεί τους 175 συνεργάτες.
Η επίδοση της εταιρείας με το μοντέλο της επιλεκτικής διανομής για τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά σημείωσε αύξηση κατά 12% το 2024 σε σύγκριση με την προηγούμενη οικονομική χρήση και η απευθείας διανομή μέσω των δικών concept stores αυξήθηκε κατά 24%, ενώ εξίσου δυναμική ήταν και η πορεία του ηλεκτρονικού καναλιού της Miele Hellas.
Η εξαγωγική της δραστηριότητα σε Αλβανία, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία το 2024 αυξήθηκαν κατά 44%. Στις 5 χώρες δραστηριότητάς της το 2024 ο τζίρος της Miele Hellas ανήλθε στα 40 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 10% σε σύγκριση με το 2023.
Στο σύνολο των 8 αγορών που πλέον απαρτίζουν το Cluster Adria Aegean η Miele Hellas το 2024 σημείωσε τζίρο 64 εκατ. ευρώ. Για το 2025 ο στόχος είναι να φτάσει τα 70 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 10%.