Την απόλυτη πρωτιά στο φυσικό μεταλλικό νερό «θωρακίζει» η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, η οποία διεκδικεί και αντίστοιχα ισχυρά μερίδια στην αγορά των mixers αλλά και στο παγωμένο τσάι, κατηγορία στην οποία εισήλθε με τρεις κωδικούς.
Όπως ανέφερε χθες ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, στο περιθώριο της έκθεσης HoReCa, «το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατέγραψε πέρυσι αύξηση 18,7% σε όγκο πωλήσεων, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 20,4%, σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielseniQ, επίδοση που το τοποθετεί στην πρώτη θέση της κατάταξης στο σύνολο της αγοράς εμφιαλωμένου νερού. Συνολικά κατά την περσινή χρονιά η αγορά αναπτύχθηκε σε ποσοστό 10,2% σε όγκο, ενώ ο δεύτερος επώνυμος παίκτης ακολουθεί με μερίδιο 18,7%».
Η κατηγορία Cola
Σε ό,τι αφορά την κατηγορία Cola, το σήμα της Βίκος σημείωσε ανάπτυξη 14,36%, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%. Στο κανάλι των σούπερ μάρκετ η ανάπτυξης άγγιξε το 17,88%.
Παράλληλα, στην κατηγορία των Mixers το Βίκος Pink Grapefruit σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 121,74% το 2024 στη συγκεκριμένη, ανταγωνιστική κατηγορία.
Σε επίπεδο εσόδων το 2024 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα 127,19 εκατ. ευρώ έναντι 113 εκατ. το 2023, καταγράφοντας αύξηση 12,5%.
Στο παγωμένο τσάι
Σχετικά με τα νέα αναπτυξιακά πλάνα, η εταιρεία εστιάζει στην περαιτέρω ενδυνάμωση και στα δύο κανάλια διανομής, ενώ εισέρχεται δυναμικά και στην κατηγορία του παγωμένου τσαγιού. Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, αυτές τις μέρες πραγματοποιείται το λανσάρισμα τριών κωδικών στα εγχώρια ράφια και σε σημεία της μικρής λιανικής, ενώ μέσα στο έτος θα προστεθεί τουλάχιστον ένας νέος κωδικός τσαγιού.
Αναφορικά με την εξέλιξη του επενδυτικού πλάνου ύψους 100 εκατ. ευρώ, έως το τέλος του 2025 αναμένεται να έχουν ξεκινήσει και τα έργα που αφορούν τις νέες γραμμές παραγωγής νερού στο Περίβλεπτο, ενώ σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται η ανέγερση των νέων αποθηκευτικών χώρων στο Καλπάκι.