Σε κινητικότητα βρίσκεται ο κλάδος της πληροφορικής με τις εισηγμένες εταιρείες του κλάδου να προχωρούν σε στρατηγικές κινήσεις ενίσχυσης του χαρτοφυλακίου των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.
Υπό αυτά τα δεδομένα στην εξαγορά του 70% των μετοχών της Vitamin Media, που δραστηριοποιείται στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην Ελλάδα προχώρησε η SOFTWeb Adaptive I.T. Solutions.
Η εξαγορά πραγματοποιείται έναντι συνολικού τιμήματος ύψους 655.200 ευρώ και όπως τονίζει η εταιρεία η κίνηση αυτή επιβεβαιώνει τη στρατηγική δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη και ενίσχυση των δραστηριοτήτων της.
Σύμφωνα με τον Χαράλαμπο Δημητρακόπουλο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Softweb Adaptive I.T. Solutions «η εξαγορά της Vitamin Media αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προς την επίτευξη του οράματός μας για έναν πρωτοποριακό όμιλο που θα συνδυάζει την τεχνολογία αιχμής με τη δημιουργικότητα. Οι πελάτες μας θα επωφεληθούν από μια μοναδική εμπειρία, που περιλαμβάνει από την ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων έως τη στρατηγική και την προβολή τους στην αγορά. Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί μόνο μια στρατηγική επιχειρηματική απόφαση, αλλά και μια δέσμευση για τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας».
Τα ποσά
Το τίμημα για την εξαγορά θα καταβληθεί από την «SOFTWeb» ως εξής: Ποσό 200.000 ευρώ σε μετρητά με την υπογραφή της συμφωνίας. Ποσό 395.200 ευρώ θα καταβληθεί μέσα σε 10 ημέρες από σήμερα με δυνατότητα συμψηφισμού του ποσού αυτού μέσω Αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου της «SOFTWeb». Εφόσον υλοποιηθεί η καταβολή και μέσω Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου, η εταιρεία θα προχωρήσει σε Πρόσκληση Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων για τις σχετικές εγκρίσεις.
Το υπόλοιπο ποσό των 60.000 ευρώ θα καταβληθεί με μετρητά σε 12 μήνες. Η χρηματοδότηση της εξαγοράς θα γίνει και μέσω των αντληθέντων κεφαλαίων που προέκυψαν από την ένταξη της εταιρείας στην Εναλλακτική Αγορά του Χ.Α. Επιπλέον η εταιρεία θα προβεί σε σύνταξη Πληροφοριακού Σημειώματος για τους σκοπούς της εξαγοράς, το οποίο θα δημοσιευτεί με την ανάρτησή του στην ιστοσελίδα του Χ.Α.
Η Vitamin Media έκλεισε το 2024 με κύκλο εργασιών 0,97 εκατ. ευρώ και EBITDA 105 χιλιάδες ευρώ. Στόχος της στρατηγικής αυτής συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων που καλύπτουν τόσο τις τεχνολογικές όσο και τις επικοινωνιακές ανάγκες των επιχειρήσεων. Στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει στους πελάτες της προηγμένα ψηφιακά εργαλεία, στρατηγική επικοινωνίας και προβολής, και παράλληλα θα δημιουργεί αξία για τους μετόχους του ομίλου, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα και την εμπορική του υπεροχή. Παράλληλα προσδοκά βελτίωση του κύκλου εργασιών και μεγιστοποίηση της καθαρής κερδοφορίας.
Όπως επισημαίνει ο Νικόλαος Παρχαρίδης, General Manager της Vitamin Media «η συνεργασία μας με τη Softweb ανοίγει νέους ορίζοντες για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες μας. Η ενοποίηση της δημιουργικότητας και της στρατηγικής μας με τις τεχνολογικές δυνατότητες της Softweb δημιουργεί μοναδικές ευκαιρίες για ανάπτυξη και καινοτομία».