Στα τέλη Φεβρουαρίου αναμένεται να υπογραφεί η τελική συμφωνία εξαγοράς του 60% της αλυσίδας street food Jackaroo από τον όμιλο Vivartia.
Ειδικότερα, οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών ξεκίνησαν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και το περσινό Νοέμβριο υπογράφηκε το προσύμφωνο εξαγοράς του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της αλυσίδας Jackaroo, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες ανέρχεται στο 60%, ενώ ο ιδρυτής της αλυσίδας, Μιχάλης Ματζουράνης, παραμένει ως μέτοχος μειοψηφίας στην εταιρεία και φέρεται ότι θα διατηρήσει την διαχείριση του management.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στη παρούσα φάση διενεργείται το σχετικό due diligence, διαδικασία η οποία φέρεται να απαιτεί αρκετό χρόνο. Ήδη πάντως οι τέσσερις εταιρείες: Blue House E.E., Jackdeli E.E., Εκμετάλλευση Εστιατορίων Hoagies Ετερόρρυθμη Εταιρεία, και Sandwiches E.E., που ελέγχουν τα πέντε υφιστάμενα καταστήματα της Jackaroo σε Πειραιά (2), Φωκίωνος Νέγρη, Νέο Κόσμο και Περιστέρι, συγχωνεύθηκαν και απορροφήθηκαν από την ΙΚΕ Red Meat με μετοχικό κεφάλαιο 61 χιλ ευρώ, η οποία και φέρεται ότι θα είναι το όχημα για την εξαγορά από την Vivartia.
Από το 2018 έως σήμερα
Σημειώνεται ότι η πορεία της Jackaroo ξεκινά το 2018, όταν ο Μιχάλης Μαντζουράνης, εμπνευσμένος από τη street food κουλτούρα των ΗΠΑ, «συστήνει» μια νέα πρόταση στον Πειραιά, η οποία γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλής στις νεότερες ηλικιακές ομάδες καταναλωτών που την χαρακτηρίζουν value for money επιλογή.
Μολονότι ξεκίνησε ως αλυσίδα burger, η Jackaroo μετά την πανδημία έριξε το βάρος της στο κοτόπουλο – για αυτό και αρκετοί τα αναφέρουν έως τα ελληνικά KFC – με αποτέλεσμα πλέον το 70% των παραγγελιών να αφορά συνταγές με κοτόπουλο. Σήμερα η δυναμική εσόδων της Jackaroo τοποθετείται σε 12-15 εκατ. ευρώ ενώ οι επιδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών μέσω πλατφορμών πετυχαίνουν συνεχώς νέα ρεκόρ.
Έχοντας κερδίσει μια θέση στην λίστα των success stories στα νεοφυή επιχειρηματικά εγχειρήματα, η Jackaroo προσέλκυσε το ενδιαφέρον του ομίλου Vivartia, ο οποίος προχωρά σε αυτή την εξαγορά στο πλαίσιο της στρατηγικής του για υποστήριξη της καινοτομίας και διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου του κλάδου εστίασης με ένα έντονα αναγνωρίσιμο σήμα στο street food στο λεκανοπέδιο Αττικής.
Η είσοδος της Vivartia στο μετοχικό κεφάλαιο της Jackaroo αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στα αναπτυξιακά πλάνα της αλυσίδας που ήδη προβλέπουν την δημιουργία νέου καταστήματος στην Αγία Παρασκευή, η έναρξη του οποίου τοποθετείται σε βάθος τριμήνου, καθώς και η «επέκτασή» της στην συμπρωτεύουσα αλλά και σε άλλες περιοχές της περιφέρειας με έντονη παρουσία φοιτητών και επισκεπτών που «ακουμπούν» την ηλικιακή ομάδα 16-25 ετών.