Στην πορεία, τις εξαγωγές και τις προκλήσεις της αλυσίδας ζαχαροπλαστείων Τερκενλής αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παύλος Τερκενλής, μιλώντας στο κανάλι της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή In Business με τη Μαρία Σμιλίδου.
Για τις ημέρες των γιορτών, ανέφερε ότι «η δουλειά ήταν γενικότερα ανεβασμένη. Τον τζίρο δεν τον έχουμε οριστικοποιήσει. Αυτό που για εμάς προέχει είναι να έχει γίνει σωστά η δουλειά, δηλαδή όλα τα προϊόντα να έχουν παραχθεί και διατεθεί σωστά. Να δούμε δηλαδή το ποιοτικό μας αποτέλεσμα». Όπως πρόσθεσε, οι πωλήσεις πήγαν αρκετά καλά.
Οι προκλήσεις
Για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία, σχολίασε: «Είναι 4 διαφορετικές δουλειές μαζί: Παραγωγή, συσκευασία, μεταφορά και πώληση. Και όλα αυτά λαμβάνοντας υπόψη ότι πρέπει να γίνουν με συγκεκριμένο timing». Φέτος, όπως τόνισε, αυτό που προβλημάτισε περισσότερο ήταν η μεταφορά, ενώ αναφέρθηκε στο κλείσιμο της εθνικής οδού λόγω των καιρικών συνθηκών μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.
Για τα franchise, ο κ. Τερκενλής δήλωσε ότι «στον κλάδο της ζαχαροπλαστικής είναι πολύ δύσκολο. Ίσως να ήταν εφικτό πριν από 10 χρόνια». «Το μοντέλο των franchise έχοντας μικρότερα περιθώρια κέρδους δεν μπορεί να προχωρήσει, γιατί ο επιχειρηματίας που κάνει το franchise είναι επενδυτής. Κάνει μια τμηματική ενοικίαση του brand για ένα μικρό χρονικό διάστημα» σημείωσε, ενώ για το εργατικό δυναμικό είπε ότι υπάρχει σοβαρή έλλειψη τεχνικού προσωπικού.
Για την παρουσία στα αεροδρόμια, ανέφερε: «Όλα τα προϊόντα διακινούνται στα αεροδρόμια. Το τσουρέκι είναι το best-seller. Με την τοποθέτηση μας στα αεροδρόμια πετυχαίνουμε έμμεσες εξαγωγές». Ο κ. Τερκενλής ανέφερε ότι «φέτος κρατήσαμε τις γιορτές τις τιμές μας σταθερές, ίδιες με τις περσινές. Δεν ξέρω πόσο θα αντέξουμε ακόμη με τα κοστολόγια». Στάθηκε, δε, στην άνοδο της τιμής στη σοκολάτα και το κακάο.